طبق اعلام مديرعامل باشگاه هنرمندان تيم پيشکسوتان رئال مادريد به ايران خواهند آمد.

به گزراش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران طبق اعلام مديرعامل باشگاه هنرمندان تيم پيشکسوتان رئال مادريد، شهريور ماه به ايران خواهند آمد.

ياريار در نشست خبري تصريح کرد: نامه‌اي به باشگاه رئال مادريد ارسال کرديم تا يک ديدار دوستانه با پيشکسوتان رئال مادريد و تيم هنرمندان ايران به منظور کمک به بيماران ms داشته باشيم.

رئيس باشگاه هنرمندان ايران در ادامه اظهار داشت: مسئولان رئال مادريد به درخواست ما پاسخ مثبت داده و براساس برنامه قرار است اين ديدار دوستانه با پيشکسوتان در شهريورماه سال 93 خواهيم داشت.

گفتني است؛ طالقاني رئيس سابق فدراسيون کشتي و زورخانه‌اي و اصغر همت هنرمند کشورمان نيز در نشست خبري امروز با موضوعيت "اهداي تنديس انسانيت" حضور داشتند.

ياريار در رابطه با هدف از برقراري اين نشست گفت: ما اين نشست را براي اهداي تنديس انسانيت به 12 نفر نيکوکار برگزار کرديم که 6 نفر از آنها از اهالي هنر و مابقي هم از اهالي ورزش هستند.

وي در خصوص بازي دوستانه با پيشکسوتان رئال مادريد افزود: مسئولان باشگاه رئال مادريد بعد از قبول کردن پيشنهاد ما اسامي بازيکنان پيشکسوت رئال را ارسال کردند. براين اساس نماينده ما هفته آينده براي عقد قرارداد به باشگاه رئال مادريد خواهد رفت.

ياريار در ادامه اذعان داشت: پيشکسوتان رئال که قرار است به ايران بيايند از بازيکنان معروف اين تيم در دهه‌هاي گذشته بوده و همه آنها اسپانيايي هستند از جمله آنها رائول گونزالس بازيکن سابق رئال مادريد هم در ميان پيشکسوتان حضور دارد.

رئيس باشگاه هنرمندان ايران گفت: در حال حاضر براي اين ديدار کار خاصي انجام نداده‌ايم و پس از بستن قرارداد اقدامات لازم را انجام خواهيم داد.

وي در خصوص باشگاه هنرمندان بيان کرد: ما به عنوان باشگاه هنرمندان تحت حمايت دولت نيستيم و همچنين به عنوان يک نهاد خيريه رسمي نيز فعاليت نمي کنيم.


ياريار در ادامه گفت: 12 سال است که براي تمرين کردن زمين اجاره مي‌کنيم اما تاکنون مسئولان هيچ کمکي به ما نکردند و حتي يک نگاه کوچک هم به باشگاه هنرمندان نداشته‌اند. لازم است که به باشگاه هنرمندان در جهت پيشرفت هرچه بيشتر آن کمک کنند.


رئيس باشگاه هنرمندان ايران در پايان خاطرنشان کرد: اميدوارم تيم هنرمندان کشورمان با نتيجه خوبي مقابل تيم رئال مادريد از ميدان خارج شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: باشگاه ، هنرمندان ، رئال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار