هفته اول لیگ قهرمانان آسیا امروز آغاز می‌شود و 2 نماینده کشورمان به مصاف حریفانشان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز آغاز می‌شود و تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد 2 نماینده کشورمان به دیدار الشباب عربستان و الجیش قطر می‌روند.
 
**استقلال – الشباب عربستان/ نخستین بازی فینال گونه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال استقلال در گروه A لیگ قهرمانان آسیا امروز ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال الشباب عربستان می‌رود.
 
آبی‌پوشان بازی سختی مقابل الشباب عربستان خواهند داشت چراکه این تیم سه بازیکن خارجی دارد و سال گذشته هم با تراکتورسازی هم‌گروه بود.
 
استقلالی‌ها در لیگ برتر باخت سنگینی مقابل ملوانی‌ها متحمل شدند اما آنها قصد دارند با تمام توانشان در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند تا بتوانند از مرحله گروهی صعود کنند.

حضور ایمان مبعلی به عنوان بازیکن کمکی در کنار آندرانیک تیموریان و جی‌لوید ساموئل میانه زمین استقلال را تضمین خواهد کرد. تنها نگرانی استقلال عدم حضور هاشم بیگ‌زاده است.
 
خسرو حیدری و مهدی رحمتی هم می‌توانند امروز تیم استقلال را همراهی کنند.
 
آبی‌پوشان امیدوارند با حضور هوادارانشان ورزشگاه آزادی را برای تیم الشباب عربستان به جهنم تبدیل کنند و البته بُرنده های عربستان تیغشان در مقابل استقلال بُرش نخواهد داشت اگر استقلال همان استقلال همیشگی باشد.
 
**الجیش قطر- فولاد خوزستان / بازی سخت فولاد در قطر
 
تیم فوتبال فولاد خوزستان در گروه B لیگ قهرمانان آسیا امروز ساعت 20:30 دقیقه در قطر باید به مصاف الجیش این کشور برود.
 
تیم فولاد خوزستان کار سختی مقابل تیم الجیش قطر دارد چراکه این تیم در لیگ 14 تیمی قطر با 39 امتیاز از 21 بازی، در رده دوم لیگ قطر قرار گرفته است.
 
به هر حال شاگردان فرکی هدف اولشان گل نخوردن و سپس گل زدن است. به طور حتم فولادی‌ها در دقایق ابتدایی بسته بازی می‌کنند تا گل نخورند و سپس از طریق ضد حملات به دروازه حریفشان نزدیک می‌شوند.
 
تیم فولاد خوزستان در لیگ 83-82 در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و نسبت به این بازی‌ها شناخت دارد. همچنین این تیم سه روز قبل به قطر رفته تا با آب و هوای این کشور آشنا شود.
 
مهدی بدرلو و ایوب والی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم فولاد را در این بازی همراهی کنند این تیم به جوانانش امید زیادی داشته و قصد دارد با دست پر از زمین مسابقه خارج شود.
 
فولادی‌ها انگیزه دیگری هم در این بازی دارند چراکه کارلوس کی‌روش در ورزشگاه قطر حضور خواهد داشت و از نزدیک این بازی را تماشا می‌کند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار