سرپرست باشگاه مس کرمان در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مس گفت: با موافقت مدیرعامل اردوی یک هفته‌ای را در بم برگزار خواهیم کرد.

یوسف آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با موافقت ایرانمنش، مدیرعامل تیم اردوی یک هفته‌ای را در بم برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: تیم تا روز گذشته تمرین داشت ولی از امروز به مدت یک هفته اعضای تیم استراحت داشته و بعد از آن 2 روز در کرمان تمرین خواهیم کرد و با موافقت ایرانمنش برای یک هفته به بم می رویم.

سرپرست تیم مس کرمان عنوان کرد: اگر با اردوی تیم در بم موافقت شود 17 اسفند به بم خواهیم رفت.

یوسف‌آبادی درخصوص ماندن مس در لیگ برتر تصریح کرد: تمام تلاش کادر فنی، مدیرعامل و بازیکنان این است که تیم مس کرمان در لیگ برتر بماند و سقوط نکند.

وی در ادامه تصریح کرد: سه بازی آخر حکم بازی فینال را برای ما خواهد داشت و بازی‌های سختی را پیش رو داریم که در هر سه بازی باید برنده از میدان خارج شویم.

یوسف‌آبادی بیان کرد: مس در بازی های قبلی خوب عمل کرد ولی شانس با ما یار نبود و متاسفانه بازی‌ها را واگذار کردیم.

سرپرست باشگاه مس کرمان در خصوص تأثیر داوری بر وضعیت این تیم عنوان کرد: اشتباهات داوری یکی از دلایلی است که مس دراین جایگاه قرار گرفته اشتباهاتی که اگر چه عمدی نبوده ولی به تیم ما ضرر وارد کرده است.

وی بیان کرد: طبق گفته‌ی کارشناسان داوری در بازی مقابل سپاهان یا در فینال جام حذفی مقابل تراکتور داور چند اشتباه داشت که در هر 2 بازی موجب شد مس بازنده میدان باشد.

یوسف‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مس کرمان در لیگ برتر بماند و در بازی‌های بعدی خود آن چه که در شأن کرمان است را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تمرین ، مدیر عامل ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار