سرمربیان 2 تیم بسکتبال مهرام و ذوب‌آهن در مورد دیدار سوم تیمشان دراین فصل توضیح دادند.

مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی با ذوب‌آهن تصریح کرد: ذوب آهن بازیکنان خوب و مربی بزرگی دارد. بازی با تیمی که این فاکتور‌ها را دارد تمرکز زیادی می‌خواهد و اگر از این تمرکز دور شویم به مشکل می خوریم.

وی ادامه داد: در کوارتر‌های اول و دوم تدابیر من اشتباه درآمد و بازیکنان به همین خاطر در بازی اشتباهاتی داشتند و تنها به دنبال صمد و حامد می‌گشتند اما بین دو نیمه به آنها گفتم که یک فصل را بدون این بازیکنان برده اید و دراین چند روز هم همین حرف را به رسانه‌ها زده‌ام. حالا هم می‌توانید با بازی خودتان برنده شوید. بازیکنان هم به احساس مسئولیت و خودباوری رسیدند.

هاشمی درمورد بازی صمد و حدادی اضافه کرد: کمی به هم ریختن تمرکز تیم در روز اول آمدن بازیکنان جدید طبیعی است. باید در تعویض‌ها با توجه به تیم مقابل تمرکز بالایی داشته باشیداما در مجموع با آمدن صمد و حدادی تغییر فنی خاصی در تیم ایجاد نشده و امیدوارم بازیکنان همان کاری را که در فصل عادی لیگ انجام دادند در این دور هم انجام دهند.

*کوهیان: ریتم بازی تیم درکوارتر سوم به هم ریخت

سرمربی ذوب آهن هم در مورد بازی مقابل مهرام تاکید کرد: در کوارتر‌های اول و دوم مقابل مهرام خوب کار کردیم. اما در کوارتر سوم ریتم بازی به هم ریخت و همه بازیکنان هم تحت تأثیرقرار گرفتند.

وی در مورد بازی حامد حدادی و اسلاوکو گفت: این 2 بازیکن جزء سایز‌های خاص بسکتبال هستند و از نظر فنی هر 2 شرایط خاصی دارند، اما روند بازی به شکلی بود که اسلاوکو درجایی که باید کارخود را انجام می‌داد، نتوانست بازی را خوب پیش ببرد.

کوهیان با تأکید بر اینکه فعلاً به دنبال گرفتن مجوز جذب بازیکن خارجی در باشگاه است تأکید کرد: بازیکن خارجی به این مرحله نمی‌رسد و برای پلی آف دوم مد نظر است.

امیدوارم در پایان این مرحله جایگاه خوبی با توجه به شرایط به دست آوریم تا در مرحله بعد با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تدابیر ، حدادی ، کوارتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار