کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان ما در رویارویی با تیم‌های عربی انگیزه مضاعفی دارند و برای برد به زمین مسابقه می‌روند.

رضا جباری درخصوص رویارویی تیم‌های کشورمان با کشورهای عربی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بطور کل فوتبال ما دچار سردرگمی‌های زیادی شده است و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. نداشتن ساختار، نبود تاکتیک و عدم برنامه‌ریزی از جمله مشکلات فوتبال ماست که می‌توان به آنها اشاره کرد.  

کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: با تمامی اوصاف تیم‌های ما همیشه دوست دارند در برابر کشورهای عربی برنده باشند و به هیچ وجه باخت را دوست ندارند و من امیدوارم که نماینده‌های کشورمان بتوانند در برابر کشورهای عربی با پیروزی روز اول بازیها را پست سربگذارند.  

جباری درخصوص فوتبال کشورهای عربی هم عنوان کرد: بطور قطع فوتبال کشورهای عربی حرفه‌ای تر و به لحاظ امکانات مالی غنی‌تر است و از بازیکن‌ها خارجی مناسبی بهره می‌گیرد و ساختار مشخصی برای فوتبال کشورهای عربی تعریف نشده است.  بطور کل می‌توان گفت برد در مقابل کشورهای عربی برای مردم و فوتبال‌دوستان لذت خاصی دارد.  

**استقلال دچار سردرگمی شده است

کارشناس فوتبال کشورمان با پرداختن به تیم استقلال تهران تصریح کرد: باید بگویم استقلال تیم خوبی است ولی متأسفانه با باخت 4-2 مقابل ملوان بندر انزلی دچار سردرگمی شده است و من امیدوارم با برد مقابل الشباب روحیه بازیکنان تقویت شود.  

وی به ساختار دفاعی این تیم اشاره و تأکید کرد: استقلال در ساختار دفاعی مشکل دارد و باید این مشکل تیمی را در خط دفاع حل کند.  

جباری سپس به جدایی پژمان منتظری پرداخت و اضافه کرد: از وقتی که پژمان منتظری از این تیم استقلال جدا شده و به قطر رفته این تیم با مشکلاتی در خط دفاعی روبرو شده است که امیدوارم ارزیابی امروز بدون نقص باشد.  

کارشناس فوتبال کشورمان در تیم امال استقلال هم گفت: در تمامی سال‌های استقلال، خصوصا تیم استقلال (امیر قلعه نویی) و این چنین سردرگم ندیده بودم که امیدوارم با تقویت ساختار دفاعی و هجوی برنده از بازی امروز خارج شود. 

**تراکتور به غیر از قهرمانی جام حذفی کار خاصی نکرده است

وی سپس با اشاره به عملکرد تراکتورسازی تبریز به عنوان دومین نماینده کشورمان بیان داشت: تراکتور با آمدن اولیویرا به جای مجید جلالی گرچه احیاء شده و موفق به کسب جام قهرمانی شد ولی باید بگویم که کار خاصی انجام نداده است.  

جباری درخصوص الاتحاد به حریف تراکتورسازی هم تصریح کرد: بازیکنان تراکتورسازی باید بدانند الاتحاد تیم بسیار قوی است و جامهای زیادی را در آسیا بدست آورده و بازی بسیار سختی در تبریز خواهند داشت و بطور قطع باید آماده رویارویی با این تیم عربستانی باشند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: باید بگویم تیم فوتبال تراکتورسازی از دید من شرایط خوبی ندارد و این هم به باخت مقابل راه آهن برمی‌گردد.  

وی بیان کرد: امیدوارم این تیم باخت به راه آهن را به فراموشی سپرده و به تفاوت‌های این بازی با بازی‌های لیگ پی ببرد و پرقدرت مقابل تیم الاتحاد ظاهر شوند.  

**فولاد ساختار دفاعی- هجومی خوبی دارد.  

جباری با اشاره به تیم عملکرد"فولاد خوزستان" اضافه کرد: بطور قطع فولاد تیم خوبی است ساختار دفاعی و تهاجمی منظمی دارد و از نظرمن شانس فولاد برای موفقیت در جام از سایر تیمها بیشتر است.  

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به سرمربی تیم فوتبال فولاد اذعان کرد: "فرکی" مربی با دانشی است و به لحاظ تاکتیکی کارنامه موفقی داشته است و در هر تیمی که  سرمربیگری کرده توانسته موفقیت‌های زیادی را بدست آورد.  

وی با اشاره به تفاوت بازی‌های برون مرزی با داخلی هم ادامه داد: باید بدانیم بازی‌های برون مرزی شرایط خاص خود را دارا می‌باشد تیم‌ها با تاکتیک متفاوت وارد زمین می‌شوند تفکرات و نوع بازی‌ها طبیعتا متفاوت است و قضاوت‌ ما در مورد فولاد خوزستان مبتنی بر انجام بازی‌های داخلی لیگ برتر است.  

**سپاهان تجربه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارد

جباری با تشریح چهارمین نماینده کشورمان تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: تیم سپاهان یکی از تیم‌های خوب کشورمان است و بطور قطع تجربه زیادی به لحاظ حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارد.  

کارشناس فوتبال کشورمان تأکید کرد: تیم فوتبال سپاهان اصفهان سابقه حضور در جام باشگاه‌های جهان و درخشش در لیگ آسیا را دارد ولی باید دانست شرایط هر سال با سال دیگر متفاوت است و تکرار موفقیت کار سختی است.  

وی با اشاره به سرمربی‌گری این تیم عنوان کرد: این تیم با سرمربی‌گری کرانچار که یک مربی خوبی است می‌تواند در مقابل کشورهای عربی برنده از زمین خارج شود و دور بعد رقابت‌ها صعود کند.  

جباری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هر چهار نماینده فوتبال کشورمان بتوانند پرقدرت‌ در مقابل حریفان ظاهر شده و با برد از زمین خارج شوند.  

انتهای پیام/  

برچسب ها: فوتبال ، لذت ، دوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار