عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: واقعیاتی که امروز ما در جامعه خود می‌بینیم با آن چیزی که فائزه هاشمی دیده است بسیار متفاوت است، بنابراین وی بایستی اطلاعات خود را با جامعه امروز کشور به روز کند.

"لاله افتخاری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات اخیر "فائزه هاشمی" مبنی بر "پیاده نظام بودن زنان در جامعه امروز ایران" اظهار داشت: واقعیاتی که امروز ما در جامعه خود می‌بینیم با آن چیزی که وی دیده بسیار متفاوت است، بنابراین هاشمی بایستی اطلاعات خود را با جامعه امروز کشور به روز کند.  
 
وی افزود: اگر زنان ما پیاده‌نظام بوده، سواره‌ها چه کسانی هستند؟،  یک استاد دانشگاه زن، یک نماینده مجلس، حتی یک وزیر و معاون رئیس‌جمهور در امور زنان، نیز  پیاده‌نظام نیستند.  
 
افتخاری جایگاه معاونت زنان در نهاد ریاست جمهوری را برتر از وزارت زنان عنوان و تصریح کرد: وی یک مقدار و حتی بیشتر از یک مقدار کم‌لطفی می‌کند و بایستی از هوای قبل از انقلاب بیرون بیاید.  
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: همه مردم به عنوان یک شهروند حق اظهارنظر دارند، اما کلام وی مبنای مشخص و کارشناسانه‌ای ندارد.  
 
گفتنی است؛ چندی پیش سخنان غیر مسئولانه فائزه هاشمی با استقبال گسترده رسانه های ضد انقلاب و وابسته به غربی ها مواجه شد.

فائزه هاشمی که سابقه محکومیت قضایی نیز دارد علاوه بر آنکه چند روز پیش در مصاحبه با الشرق الاوسط به نظام تاخته بود ، روز گذشته نیز بر اساس انچه در رسانه‌هاي اصلاح طلب آمده در نشست محفلی اصلاح طلبان در یکی از ساختمان‌های خیابان ولیعصر اظهاراتی در حمایت از نشریه توقیف شده آسمان بر زبان راند که با کف و هورای رسانه های ضد انقلاب مواجه شده است.

رادیو ضد انقلابی فردا با تیتر فائزه هاشمی:" وضعیت مطبوعات در دوران مشروطه بهتر از امروز بود" به استقبال آن رفت و سایت صهیونیستی بالاترین این اظهارات وی را در کنار بخشی از مصاحبه فائزه هاشمی که وضعیت زنان در زمان شاه مستبد پهلوی را بهتر از وضعیت حال آنان دانسته بود در بخش اخبار ویژه و مهم خود قرار داد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: پیاده ، نظام ، زنان ، به ، روز ، فائزه ، هاشمی ، هوا ، قبل ، از ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار