به گزارش حوزه تجسمی
باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نشانهشناسی روشی موثر برای تحلیل و معناکاوی در حوزه تبلیغات فارغ از ارزشگذاری و ارزیابی درباره کیفیت نمونههای تبلیغاتی است؛ در واقع این هماندیشی فرصتی برای پژوهشگران و دانشجویان برای آشنایی با منظرهای بینارشتهای تحلیل تبلیغات است تا به فهم بهتر گفتمان تبلیغات در جامعه ایرانی کمک شود.
هماندیشی نشانه شناسی تبلیغات به همت معاونت پژوهشی و آموزشی خانه هنرمندان ایران با همکاری مدرسه با حضور دکتر «مجید سرسنگی» مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، دکتر «بهمن نامورمطلق»، دکتر «فرزان سجودی»، دکتر «بابک معین»، دکتر «تژا میرفخرایی»، دکتر «عبدالله گیویان»، دکتر «فرزاد مقدم» با دبیری علمی هماندیشی دکتر «افسانه کامران» در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند چهارشنبه 7 اسفند از ساعت 15 به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.
انتهای پیام/ اس