توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران؛
توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران؛
بر اساس این گزارش، وجوه مهندسی و فناورانه در یادگیری الکترونیکی، یادگیری، یادهی، طراحی و روششناسی و هنر تعلیم جنبههای راهبردی مدیریت و سازمان دهی، یادگیری الکترونیکی، تضمین کیفیت، ارزشیابی و ارزیابی و اعتبار سنجی در یادگیری الکترونیکی جنبههای اقتصادی اجتماعی و فرهنگی در نظام یادگیری الکترونیکی از جمله محورهای این همایش است که علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www. lcelet. it مراجعه کنند.
انتهای پیام/