"رضا عطاران" شب گذشته -5 اسفند ماه- از نمایش "هیپوفیز" که به کارگردانی کوروش نریمانی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود، دیدن کرد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، این اثر نمایشی که مدتی است در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه رفته از جمله آثار پر مخاطب تئاتر به شمار می رود و توجه هنرمندان بی شماری چون؛ هما روستا، حسین پاکدل، اسماعیل خلج، مسعود فروتن، رضا عطاران، علیرضا نادری، شیرین یزدان بخش، محمد حیدری، بهزاد خداویسی، محمد حیدری و ...  را به خود جلب کرده است.
 
 نمایش «هیپوفیز» برگرفته از نمایشنامه "دختر یانکی" اثر نیل سایمون است که کوروش نریمانی آن را بازنویسی کرده است و با حضور نگار عابدی، هوتن شکیبا و بهرام افشاری به اجرا در آورده است.
 
گفتنی است، نمایش «هیپوفیز» کاری از گروه تئاتر معاصر است که روز پنجشنبه -8 اسفند ماه- در دو ساعت 18 و 20 در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.
 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیط تخفیف دار این نمایش می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا با شماره های 09307171307 و 6-88814115 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.