مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار گفت: قهرمان واقعی فیلم شیار 143، مادر دانش آموز شهید ˈمحمد جعفر رضاییˈ است که وظیفه داریم از او به صورت شایسته تجلیل کنیم.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، لطف الهی با اشاره به فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار که بر گرفته از زندگی واقعی ˈ اختر نیازیˈ مادر گرانقدر شهید ˈمحمد جعفر رضاییˈ است گفت : مدال قهرمانی، شایسته این مادر است که در بزرگترین نماد مادری کشور همچون فجر سفید بدرخشید.

به گفته وی، مریلا زارعی در این فیلم با بازی خیره کننده خود گوشه ای از رنج استخوان سوز چشم انتظاری مادران این سرزمین را به نمایش گذاشت و با هنرنمایی خود مظلومیت این عزیزان را به تصویر کشید.

لطف الهی افزود: همه بدانند ˈاختر نیازیˈ مادر شهید محمد جعفر رضایی، بی نیاز از هر گونه تعریف و تمجید و یادآوری است، این مادران با خدای خود معامله کرده اند و حاضر نیستند پاکی و خلوص رنج ها و اندوه های بی پایان خود را به چیزی، نامی و یا نانی بیالایند.

وی ادامه داد: درست است که مادران شهداء با خدای خود معامله کرده اند، اما این تقدیر و تشکر نشان عمق تعهد و وفاداری ما نسبت به خون پاک شهیدان و اولیاء گرانقدر و معزز آنهاست. /س
برچسب ها: فیلم ، قهرمان ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.