معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت وزش و جوانان در مراسم معرفی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی با بیان اینکه 200 میلیارد تومان از اعتبارات به شورای برنامه ریزی استان اختصاص یافته، گفت : استانداری‌ها در جهت تخصیص این منابع به ورزش اهتمام داشته باشند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛

خادم از 3500 طرح ناتمام در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه اعتباری برای این طرح‌ها لحاظ نشده و برای اتمام نیازمند 14 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت با بیان اینکه باید شرایط حضور پرنگ بخشی خصوصی فراهم شود، گفت: با تمام مشکلات و محدودیت مالی که ورزش به آن مبتلا است، انتظار می‌رود بخش خصوصی بطور جدی مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کشور باید به سمتی برود که تمام تصدی‌گری و کار مردم توسط بخش خصوصی انجام شود، افزود: امروزه اعتماد و احترام و جلب حمایت بخش خصوصی از الزامات مدیران ورزشی است.

خادم با تاکید بر همراهی و همفکری هیات ورزشی با ادراه کل ورزش و جوانان استان، تصریح کرد: با تجمع تخصیص‌های حداقلی استان، بخش کوچکی از انتظارات هیات ورزشی در سطح استان برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش بانوان ضروری است، افزود: مسئولان ورزشی استان زمینه حضور بیشتر و پر نشاط بانوان در ورزش استان را فراهم کنند.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت یکی از وظایف جدی اداره ورزش و جوانان را توجه به سمن‌ها و جوانان دانست و یادآور شد: مدیرکل جدید تعامل محسوس و مشخصی را با استانداری، شهرداری و نمایندگان استان در زمینه حمایت و جذب منابع مالی و اعتبارات برای توفیق بیشتر در امر ورزش داشته باشد.

در این جلسه حسن رضا عمیدیان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.