مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ده منطقه یک گفت: برنامه‌های متنوع تاریخی، گردشگری، ورزشی، فرهنگی از اول اسفندماه سال جاری آغاز و تا 30فروردین سال 93 قابل اجراست.

پوریا شیبانی‌راد در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این طرحها شامل برگزاری 4تور گردشگری،‌ اجرای 2برنامه ویژه آموزشی و فرهنگی، حمایت از درختکاری، هدایت و مدیریت برگزاری مراسم سه‌شنبه آخر سال شمال تهران با پخش تراکت، بروشور و اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس، اعزام کاروان راهیان نور، تبلیغ اجرای صحیح و کرامت آفرین طرح ؟؟ بدون دخالت مستقیم شهرداری و بیشتر در قالب سازمان‌دهی خیریه‌های محلی با محوریت سراهای محلات با نصب 2بنر در سطح شهرک محلاتی و قائم (عج) است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی 6بازارچه خوداشتغالی شب عید برای افراد بی‌بضاعت و محروم در سرای محله شهرک محلاتی، برگزاری مسابقات ورزشی تفریحی در باشگاه الزهرا 53در بوستان نیایش در رشته‌های بدمینتون، والیبال، فوتسال، بازدید از 8خانواده معظم شهدا با حضور شاه‌علی شهردار ناحیه و اجرای طرح سفره طبیعت به مناسبت روز طبیعت(13فروردین) توسط کارشناس فرهنگی و با توزیع اقلام و بروشورهای نگهداری از فضای سبزطبیعت در این روز و همچنین برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در بوستانهای ناحله و برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در همین روز در بوستان خانواده صورت می‌گیرد.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: برنامه ، استقبال ، بهار ، منطقه1
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار