تیم والیبال نوین کشاورز در دومین دیدار مرحله پلی‌اف مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل متین ورامین سه بر یک شکست خورد.

مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یکی از بازی‌های خوب خود را مقابل ورامینی‌ها به نمایش گذاشتیم، متاسفانه تماشاگران و هواداران ورامینی‌ حاضر در سالن مسابقه‌ با الفاظی که به کار می‌بردند "محمدرضا حیدری" بازیکن قطر پاسور جوان تیم را از نظر روحی اذیت کردند.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز تصریح کرد: حیدری فقط 19 سال دارد چون پدرش هم برای دیدن بازی در سالن حضور داشت نوع حمایت هواداران ورامینی باعث شد تا وی زمین مسابقه را با گریه ترک کند و دیگر نتواند همانند ست‌های قبل عملکرد قدرتمند و خوبی داشته باشد به طور کلی بازیکنان جوان کم تجربه هستند و زیاد تحمل شرایط سخت حاکم بر سالن را ندارند، امیدوارم در والیبال از این پس کمتر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

وی یادآور شد : البته نمی شود در طول یک بازی با تماشاچی درگیر شد ولی خوشبختانه که سعی کردیم تیم را در شرایط سختی به خوبی مدیریت کرده و مانع از بروز مسائل حاشیه‌ای شویم.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز در ادامه گفت: تیم متین ورامین احتیاج مبرمی به این برد داشتند تا به جمع چهار تیم برتر لیگ صعود کنند به نظرم آن از نظر قدرت خود را نه تنها برای قهرمانی در لیگ امسال بلکه برای قهرمانی در آسیا بسته‌اند ولی ما سعی کردیم مقابل این حریف مدعی و سرسخت ، رقیب دست وپا شکسته‌ای نباشیم و پرقدرت بازی کردیم.

آرمات گفت: با نوع بازی خود خواستیم که نشان دهیم با تیمی جوان و کم هزینه هم می‌توان مقابل قدرت ها وستاره‌های والیبال هم حرفی برای گفتن داشت.

وی درخصوص داوری این مسابقه اظهار داشت: با وجود که مسابقات پلی‌اف از حساسیت بالایی برخورد دار است ولی ما از نظر قضاوت با هیچ مشکلی مواجه نشدیم، هم داوران اول و دوم و هم داوران خط نهایت تلاش خود را برای قضاوت خوب در این مسابقه به کار گرفتند. تیم متین ورامین با این برد اولین تیم صعود کننده به جمع چهار تیم برتر بوده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: قطر ، پاسور ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار