به گزارش گروه بازرگانی ، در تمام زمینه های گوناگون تجاری در سرتاسر دنیا آزموده شده است که وقتی بازار به صورت انحصاری برای تولید کالایی در اختیار یک شرکت و مجموعه قرار می گیرد، مصرف کننده نهایی هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت متضرر می شود.
بنابراین گزارش ، با توجه به حرکت رو به رشد اقتصاد و صنعت داخلی ،
خوشبختانه در ماههای اخیر شاهد فعالیتهای مثبت و رو به پیشرفتی از برخی از شرکت
های تولید کننده داخلی بوده ایم.
یکی از نمونه های بارز این موارد، فعالیتهای مثبت تبلیغاتی گروه صنعتی انتخاب به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران در طی 2 ماه اخیر می باشد.
روند رو به رشد و هدفمند تبلیغات برندهای زیر مجموعه این گروه نشان از تخصص بالا و تحول مثبت در حیطه بازاریابی و تبلیغات دارد که نوید بخش رقابتی تر کردن بازار لوازم خانگی در کنار برندهای خارجی مطرحی همچون سامسونگ و ال جی می باشد که در نهایت این فضای رقابتی، محصول نهایی با کیفیت تر و ارزان تری را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.
شایان ذکر است روزی این رقابت در شاخه های دیگر اقتصاد و صنعت کشور، همچون صنعت خودرو سازی ( که به شدت نیازمند آن است) بوجود بیاید،هموطنان بیشتر می توانند از محصولات با کیفیت تر و ارزان تری برخوردار شوند.