"منوچهر اکبرلو" گفت:‌ اکران همزمان فیلم‌های پرفروش و تصورات نادرست در مورد زمان اکران فیلم‌ها، بر روی تقسیم‌های آثار بر روی گیشه سینما تاثیر منفی می‌گذارد.

"منوچهر اکبرلو" منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت اکران کنونی سینمای ایران گفت: بر خلاف وجود یک تصور نادرست مبنی بر نفروختن فیلم‌ها در بعضی از اوقات سال تجربه نشان داده که همواره برخی از فیلم‌ها در زمان‌های به اصطلاح نادرست فروش خوبی داشته‌اند.
 
وی افزود: این تصور نادرست بر روی تقسیم بندی فیلم‌ها و اکران همزمان فیلم‌های پر فروش بر روی گیشه سینما تاثیر منفی می‌گذارد و فیلم‌های با فروش بالا نباید به صورت همزمان اکران شوند. تصور رایج مبنی بر مناسب نبودن اسفند ماه برای اکران باعث نمایش برخی فیلم‌های مهجور در این ماه می‌شود و در حال حاضر شاهد نمایش برخی از فیلم‌هایی هستیم که به صورت بی سر و صدا و با هزینه‌های بسیار کم ساخته و بسیار سریع اکران می‌شوند.
 
این منتقد ادامه داد: فیلم‌های این چنینی ضمن تامین خرج و سود خود با همان فروش پایین جدای از روند سینمای ایران حرکت می‌کنند و کاری با جشنواره‌ها و مطرح شدن رسانه‌ای ندارند.
 
اکبرلو بیان کرد: استثنای اکران کنونی فیلم سینمای " معراجی‌ها" است که "ده نمکی" نشان داده فارغ از کیفیت فیلمش می‌داند چگونه در طول سال فعالیت رسانه‌ای برای فروش بالای فیلم خود داشته باشد.
 
انتهای پیام/ اس
برچسب ها: اکبرلو ، سینما ، اکران ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.