فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از وقوع قتل عمد با چاقو و قیچی در یکی از شهرک‌های حاشیه‌نشین تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ یعقوب حاذق صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر اطلاع واصله مبنی بر وقوع یک فقره قتل در کارگاه دوخت لباس ایمنی در یکی از شهرک‌های حومه‌نشین تبریز عوامل کلانتری در محل اعلامی حضور پیدا کردند.
 
این مقام انتظامی افزود: فردی به هویت معلوم به عوامل انتظامی مراجعه و مدعی شد که مادرش با وی تماس گرفته و اعلام کرده که برادرش تاکنون به منزل مراجعه نکرده است که بنده برای سرکشی به کارگاه آمده و در حین مراجعت متوجه شدم که برادرم با ضربات چاقو به قتل رسیده است.
 
حاذق افزود: بعد از اعزام ماموران انتظامی به محل وقوع جرم مشاهده شده که متوفی به صورت رو به زمین و درازکش افتاده است و در حالی که کاملا لخت بوده، از نواحی قفسه سینه مورد اصابت 5 ضربه چاقو، از ناحیه شکم سه ضربه چاقو و از ناحیه پس گردن یک ضربه چاقو و قیچی قرار گرفته است و با دستمالی مقتول را خفه کرده‌اند.
 
وی در خاتمه افزود: از صحنه جرم تعداد دو قبضه چاقو و یک عدد قیچی کشف و ضبط شد که قاضی ویژه، پزشکی قانونی و عوامل تشخیص هویت در محل حاضر شدند و پس از انجام معاینه، جسد جهت معاینه و کالبد شکافی به پزشکی قانونی انتقال داده شد که متعاقبا اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار