اینها تمام فعالیت هایشان بر محور پول شکل گرفته و همه شان دروغ می گویند که به دنبال مبارزه هستند .اینها شارلاتان بازی پشت پرده تلویزیون های لس انجلسی است.

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، بازگویی فساد ریشه دوانده در مافیای رسانه ای ضد انقلاب خارج از کشور که  به مافیای تلویزیونهای لس آنجلسی مشهور شده بارها توسط برخی از مهره های درونی این حلقه صورت پذیرفته است . در جدیدترین این موارد مسعود امینی ترانه سرای تلویزیونهای لس انجلسی چون کانال وان بعد از سالهای همکاری با انها پرده از فساد مالی و اخلاقی انها برداشته است.
 
امینی با اشاره به سابقه 35 ساله فعالیت رسانه ای و تلویزیونی اش  در لس انجلس و کالیفرنیا ، در مصاحبه بافضائل عزیزان با اظهار تاسف از انکه در این همه مدت فریب جریان مافیای لس انجلسی را خورده ، می گوید :”  یکی از اصلی ترین اشخاص این مافیا شهرام همایون است . شهرام همایون خودش را بلندگوی رضا پهلوی کرده است ، تا از سر احساسات سلطنت طلبها کلاهبرداری خودش را بکند . همایون با موج سواری بر اتفاقات خودش را به اینجا رسانده  
و از هر موضوعی حتی از اختلاف زناشویی رضا پهلوی و یاسمین پهلوی نیز سوء استفاده میکند تا بوسیله بازی با احساسات سلطنت طلبها  کلاهبرداری خودش را بکند.



مسعود امینی که از همراهی با اپوزیسیون فراری جز آوارگی نصیبش نشده و از این بی کلاه ماندن سرش بسیار عصبانی بود در ادامه می گوید :”شهرام همایون از طریق کلاهی که بر سر سلطنت طلبها گذاشته  علاوه بر پرچم فروشی ، قبر فروشی هم می فروشد.این شارلاتان اصلا از اول سلطنت طلب نبود و با شالارتان بازی خودش را به سلطنت طلبان نزدیک کرده است .

آقای شهرام همایون نکن این کارها را ! اگر مهران مدیری می گوید قبر می فروشی درست می گوید ، چون من خود شاهد بوده ام که این کارها  را کرده ا ی و ویدیوهایش نیز در نزد من موجود است. این ها یک سری ادم غیر متخصص هستند که به طورغیر مستقیم  به همه می گویند من خریدنی هستم . شهرام همایون  ماهی  بیست هزار دلار فقط برای ان ساختمانی که تلویزیونش را مستقر کرده دارد پول می دهد . بالاخره باید به روشهایی این پولها را در بیاورد .

امینی سپس با اشاره به نفوذ عناصر اطلاعاتی نظام در میانشان و دام اطلاعاتی که در آن گرفتار آمده اند خطاب به همایون می گوید :” در رابطه با سردار مدحی آخر تو کجا مدارک مدحی را دیده بودی که وی را به اپوزیسیون معرفی کردی و سر همه کلاه رفت . . تو با بد دفاع کردن از رضا پهلوی ، آبروی ( نداشته ) وی را در میان همه برده ای !

این فعال رسانه های ضد انقلاب در ادامه به افشاگری در مساله اختلاف نوری زاده و همایون پرداخته و اظهار می دارد :” من افتخارم این است که همه حرفهایم عین حقیقت بوده است حتی اگر زشت بوده همه حرفهایم در مورد شهرام و نوری زاده را مستند اعلام کرده ام .شهرام همایون صدهزار دلار پول نوری زاده را چنان خورده که نوری زاده پول برگشت به شهرش را هم  نداشته است. اینها تمام فعالیت هایشان بر محور پول شکل گرفته و همه شان دروغ می گویند که به دنبال مبارزه هستند .اینها شارلاتان بازی پشت پرده تلویزیون های لس انجلسی است.

وی در ادامه با اشاره به مناسبات و روابط پشت پرده افراد در تلویزیونهای لس انجلسی می گوید :” تلویزیونهای لس انجلسی همه شان  یک شبکه مافیایی هستند که از سریالهای تلویزیونی، تبلیغات فروشگاههای زنجیره ای و  تلویزیون هایی مثل  صدای امریکا ، تلویزیون ایران فردا شکل می گیرند. همه اینها 8 نفر هستند که اسمشان شده اپوزیسون که امیر شجره ، شهرام همایون و نوری زاده از اعضای این حلقه هستند .اینها همه باهم دشمن هستند نسبت به پولهایی که سر هم کلاه می گذارند با هم دوستی یا دشمنی می کنند .مثلا دشمنی شهرام همایون و نوری زاده باعث شد که نوری زاده چالنگی را با خود در تلویزیونش همراه کرده است . اینها سواد سیاسی درستی هم ندارند و تنها با هدف پول گرفتن از مراکز قدرت برنامه سازی می کنند و به مسائل سوخته و پیش و پاافتاده می پردازند.

افرادی که با این تلویزیونها کار می کنند نه بخاطر مبارزه بلکه برای گرفتاری مالی و گرفتن پول این همکاری ها را دارند از جمله مسعود اسدالهی و شهریار قنبری . آخر من چه می توانم به این دوستانم بگویم ، وقتی که می دانم گرفتار است.
 
امیر شجره با مدرک تحصیلی تقلبی که دارد شده است تحلیلگر مسائل سیاسی این برنامه ها .  اینها سر برج باید صدهزار دلاربابت هزینه هایشان باید پول بدهند. اینها دکان بقالی باز کرده اند؛ مبارزه و  ازادی بیان کدام است ؟ اینها اعتقادی به دموکراسی ندارند وجدانشان را می فروشند حتی مادرشان را می فروشند.

شهرام همایون هفتصدهزار دلار پول یک تلویزیون دار لس انجلسی را خورد و آن بدبخت مجبور شد از این شهر برود . اینها با کلاهبرداری از پسر اقای زولفشان باعث فراری شدن وی بدون زن و بچه از کشور شدند.

ینها با این دروغگویی ها شارلاتان بازی ها و چاپلوسی و بله قربان گویی ها به اینجا رسیده اند و با انکه همه باهم بد هستند اما همگی زیر بلیط مسائل مالی باندهای پول و ثروت مافیای لس انجلس قرار گرفته اند.
 
این مسائل را هم ، همه اپوزیسیون می دانند، اما مسئولیت پذیر نیستند . اینها تهدید کردند که بخاطر افشاگری هایم تلویزیون مرا می بندند ولی باید بدانید  اگر شما راه تلویزیون را بر من ببندید، به رادیو میر وم اگر نشود میروم یوتیوب و فیس بوک  علیه شما افشاگری می کنم و شما صدای مرا نمیتوانید خفه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.