نبود خدمات زیربنایی و ضروری ، مهم ترین موانع اجرایی طرح مسکن مهر میارکلا ساری است که رفع آن ها می تواند بهره برداری کامل از این طرح بزرگ را سرعت ببخشد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری؛ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر در جلسه بررسی مشکلات و موانع اجرایی طرح دو هزار و 680 واحدی مسکن مهر میارکلا ساری گفت : تنها راه تسریع در اجرای پروژه های مسکن مهر ، همکاری و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی است.

احمد اصغری مهر آبادی افزود : با توجه به سیاست ها و تاکید دولت یازدهم در اجرای پروژه های مسکن مهر، همه مدیران و دستگاه های خدمات رسان باید برای رفع موانع و مشکلات این پروژه ها تلاش کنند .

مهرآبادی به پروژه تعاونی های مسکن مهر مازندران اشاره کرد و گفت : در حال حاضر مشکلات فراوانی پیش روی پروژه های این تعاونی ها قرار دارد که لازم است برای حل همیشگی آن چاره اندیشی شود .

وی افزود : امید است با برپایی چنین نشست ها و جلسات و تعامل دو طرفه با اداره کل تعاون و پیمانکاران این بخش بزودی موانع رفع شده و ما شاهد به سرانجام رسیدن پروژه ها باشیم.

بازدید از پروژه مسکن مهر شهید عباسپور نکا ، رکابدارکلا قائمشهر و پروژه 224 واحدی شیرگاه از دیگر بازدیدهای قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در این سفر بود ./س

/انتهای پیام


برچسب ها: مشکل ، طرح ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.