"حسین محب اهری" گفت:"خوب، بد، زشت" جزء معدود کارهایی است که در آن آرامش دارم.

 "حسین محب اهری"، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از مجموعه‌هایی که برای نوروز امسال در آن به ایفای نقش می‌پردازم، سریال طنز "خوب، بد، زشت" است که از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.
 
محب اهری در خصوص نقش خود گفت: من نقش "حسین آقا" پدر خانواده‌ را بازی می‌کنم که همسرش فوت کرده و دارای یک فرزند پسر به نام "بهادر" با بازی "امین حیایی" و 3 فرزند دختر با بازی "بهنوش بختیاری"، "سوسن پرور" و "بهاره رهنما" است. در این خانواده هر فرزند دارای مسائل مربوط به خود است و هرکدام از دختران برای تماشاگر یک فرهنگ را تداعی می‌کند. "بهاره" دختری است که نقش مادر را در خانواده پر می‌کند، "بهنوش" درگیر فناوری روز است و "سوسن" گرفتاری اقتصادی دارد، اما تمام مشکل پدر با فرزند سر خود " بهادر" است که راه حال همسر مشکلی را "دعوا و مرافعه" می‌داند و نگاهش به زندگی، شبیه دایی خود با بازی "محمد کاسبی" است. به دلیل مسائلی که هرکدام از این شخصیت‌ها در زندگی خود دارند، ریتم داستان تند بوده و بالا و پایین بسیاری دارد.
 
وی افزود: مجموعه "خوب، بد، زشت" جز معدود کارهایی است که با بازیگران و کارگردانی احساس آرامش می‌کنم، چرا که وقتی پشت صحنه همراهی و محبت باشد، روی کل کار تاثیر می‌گذارد.
 
وی خاطرنشان کرد: به نظرم مجموعه مخاطب زیادی را جذب می‌کند، زیرا هم ساختار کار به دلیل تبحر "منوچهر هادی" کارگردان مجموعه و هم فیلمنامه "بابک کایدان" حرفه‌ای بوده و استفاده از بازیگرانی که برای مخاطب جذابیت دارد‌، قاعدتا باعث تولید مجموعه خوبی می‌شود که مردم نوروز از آن استقبال خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار