مدیر شبکه تهران گفت: انیمیشن قصه‌های مینودری که در مجتمع دیجیتال کاسپین قزوین تولید شده است، قابلیت پخش از شبکه تهران را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 
 
سعید مقیسه دیروز در حاشیه بازدید از غرفه شبکه ملی فرهنگ در بخش مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین در هفتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال اظهار کرد: محصولات مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قابلیت رسانه‌ای شدن را دارند.
 
 وی افزود: انیمیشن قصه‌های مینودری که انیمیشنی با گویش قزوینی است نیز می‌تواند یکی دیگر از برنامه‌های مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین باشد که از شبکه تهران پخش شود.
 
 مدیر شبکه تهران ضمن مطلوب ارزیابی کردن عملکرد این مجتمع ادامه داد: فعالیت‌های این مجتمع در زمینه فضای مجازی و تولید انیمیشن می‌تواند روند رو به رشدی را طی کند؛ چرا که محصولات مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین به خوبی طراحی شده‌اند و قابلیت رسانه‌ای شدن را دارند.
 
مقیسه با اشاره به فیلم کوتاه با جلوه‌های ویژه «آنتی زیون» تصریح کرد: با توجه به تکنیک‌های فنی به کار رفته در این فیلم این محصول قابلیت پخش از شبکه تهران را دارد و این شبکه از این محصول و محصولات مشابه برای پخش در شبکه استقبال می‌کند.
 
مدیر شبکه تهران بیان کرد: در صورت کنار هم قرار گرفتن بخش‌های تولید بازی و برنامه‌سازی تلویزیون، می‌توان شاهد تولید برنامه‌های تلویزیونی و مسابقات با استفاده از بازی‌های رایانه‌ای سالم بود و این قبیل بازی‌ها را جایگزین بازی‌های ناسالم موجود در بازار کرد.
 
 وی فعالیت‌های مجتمع فرهنگی دیجیتال را نشان از دغدغه فرهنگی مسئولان قزوین در حوزه برنامه‌های حوزه مجازی دانست و عنوان کرد: شبکه تهران نیز آمادگی خود را برای همکاری با مجتمع استان قزوین به منظور ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی و استفاده صحیح از فضای مجازی اعلام می‌کند.
 
 مدیر شبکه تهران با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت شهرستان‌ها در تولید برنامه‌های مناسب برای کودکان، خاطرنشان کرد: در تولید برنامه‌های تلویزیونی باید از وجود چنین ظرفیت‌هایی در کشور استفاده کرد تا کودکان با فرهنگی ایرانی آشنا شوند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.