هفته هشتم رقابتهای لیگ تنیس روی میز پیگیری شد و طی آن پتروشیمی بندرامام ماهشهر پس از پنج ساعت و چهل دقیقه توانست پتروشیمی نوری را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز امروز با برگزاری یک دیدار پیگیری شد و طی آن پتروشیمی بندر امام  ماهشهر موفق شد  بعد از رقابتی  نفسگیر که نزدیک به 5 ساعت و 40 دقیقه طول کشید میزبان خود  پتروشیمی نوری عسلویه را 6 بر 4 مغلوب کند.

در این مسابقه نوشاد عالمیان و محمد رضا اخلاق پسند موفق شدند با شایستگی چهار پیروزی انفرادی را به نام پتروشیمی بندر امام ثبت و راه را برای پیروزی دیگر همبازیانشان هموار کنند.

  نوشاد یک پیروزی را هم در بازیهای دوبل به دست آورد تا ستاره تیمش باشد. مهران احدی هم با کسب دو پیروزی ارزشمند برای پتروشیمی نوری با قدرت ظاهر شد. محمد فرقدانی و واحد مالمیری برگزار کننده حساسترین بازی این مسابقه بودند که در نهایت بازیکن اصفهانی پتروشیمی با پیروزی بر واحد مالمیری تیر خلاص را پرتاب کرد تا  ماهشهری ها پیروزی خارج از خانه  خود را جشن بگیرند.

  نتایج مسابقه:


  پتروشیمی بندرامام- پتروشیمی نوری   نوشاد عالمیان   3 - 1  حمید رضا طاهرخانی     محمد رضا اخلاق پسند   3   - 0   پوریا عمرانی   عارف احمدی فر    2  -    3   واحد مالمیری محمد فرقدانی  2   - 3 مهران احدی   محمد علی رویین تن 2 -  3 محسن خطیون نوشاد عالمیان 3  -  0   پوریا عمرانی   محمد رضا اخلاق پسند  -3   1  حمید رضا طاهرخانی   عارف احمدی فر2  -    3  مهران احدی   محمد فرقدانی  3   - 2   واحد مالمیری   مسابقات دوبل: نوشاد عالمیان و محمد علی رویین تن  3 -   1   واحد مالمیری و محسن خطیون      
برچسب ها: تنیس ، لیگ ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار