سرپرست تیم نفت تهران گفت: با وجود اینکه شرایط تیم مساعد است ولی تعطیلات لیگ بر ضرر تیم ما تمام می‌شود.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان از روز شنبه تمرینات خود را آغاز نموده‌اند تا با آمادگی کامل در روز چهارشنبه مقابل سایپای البرز بازی دوستانه‌ای را به نمایش بگذارند.

ایرانیان در خصوص اردوهای درنظر گرفته شده تیم بیان کرد: اردوی خاصی در نظر نگرفته‌ایم و اگر امکانش وجود داشته باشد به خارج از تهران می‌رویم و اگرنتوانیم در خارج از تهران اردو برگزار کنیم، داخل تهران اردوهایی را در نظر می گیریم.

وی در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربی تیم ملی امید کاندید شده تصریح کرد: گل‌محمدی یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید است و اما در این خصوص خود باشگاه و اعضای هیئت مدیره نفت تهران باید تصمیم نهایی را بگیرند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در رابطه با درگیری‌های اخیر پیروانی و گل‌محمدی اذعان داشت: با در نظر گرفتن این موضوع که درگیری در میان بزرگان فوتبال کار صحیحی نیست ولی در فوتبال ما اکثر بزرگان با هم درگیر شده‌اند و همچنین موضوع می‌تواند لطمه بزرگی به جامعه فوتبال وارد نماید.

هر دوی این بازیکنان، بازیکن ملی بودند و صحیح نیست بیشتر از این مقابل هم قرار بگیرند و به مجادله بپردازند، زیرا ترکش این درگیری‌ها به تیم نفت می‌خورد.

رحیم ایرانیان در خصوص بازیکنان دعوت شده به تیم ملی تصریح کرد: نوروزی و آل نعمه به تیم ملی دعوت و جهت انجام تمرین‌ها اعزام شدند.

ایرانیان در پایان درخصوص مدعی قهرمان بودن خاطرنشان کرد: ما هنوز سه بازی فینال داریم و برای ما بسیار حساس است دو سال گذشته در رده پنج جدول قرار داشتیم و در حالی که یک امتیاز کم داشتیم نتوانستیم به آسیا صعود پیدا کنیم ولی ناامید نشدیم و همچنان برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و امیدواریم به این هدف بزرگ تیم دست پیدا کنیم، با توجه به اینکه بازی‌ها سخت است اما نمی‌توان گفت که کدام تیم قهرمانی نصیب کدام تیم می‌شود و می‌تواند سهمیه آسیا را از آن خود کند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ایرانیان ، نفت ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار