شش سال دوری از سینما برای کیومرث پور‌احمد خوب نبود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، شش سال دوری از سینما کار دست کیومرث پور‌احمد داد. وقتی در سینمای مطبوعات در نیمه‌های "پنجاه قدم آخر" با صدای دست زند و سوت تماشاگران مواجه شد، نمی‌دانست به چه دلیل با فیلمش این گونه برخورد می‌شود. برای همین هم در نشست پرسش و پاسخ، معصومانه از خبرنگاران پرسید که نفهمیدم چرا در بعضی جاها عده‌ای دست زده‌اند. او حدس می‌زد سکوتی که در سالن‌های نمایش هنگام تماشای پنجاه دقیقه‌ اول حاکم بود طبیعتاً در نیمه دوم فیلم هم ادامه پیدا می‌کند، اما نیمه دوم همه چیز را بر باد داد.

پوراحمد امیدوار بود نگاه متفاوتش به جنگ بتواند برای عده‌ای جذاب باشد و رابطه عاطفی یک رزمنده و دخترکی از مردم عادی ضعف‌ها فصل گره‌گشایی را بپوشاند، اما ظاهراً همه محاسبات غلط از آب درآمد.

داوران هم به فیلم بی‌اعتنایی کردند تا کارگردان "قصه‌های مجید" بیش از پیش سرخورده بشود. اما این اولین بار نیست که او با چنین واکنش‌هایی روبه‌رو شده. واکنش نسبت به "گل یخ" از این هم شدیدتر بود و "پوراحمد" بعد از آن، "اتوبوس شبگ را ساخت. آیا این واکنش‌ها او را به یک موفقیت دیگر می‌رساند؟


منبع: مجله سینمایی بیست و چهار


انتهای‌پیام/اق
برچسب ها: سینما ، ایران ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار