زمان آغاز فیلم‌برداری "دریای درخت‌ها" هنوز معلوم نیست ولی مسلم این است که همین فیلم پروژه بعدی "گاس ون سنت" معروف خواهد بود.

به گزارش حوزه سینما جهان باشگاه خبرنگاران، "متیو مک‌کانهی" که به خاطر بازی در فیلم باشگاه دالای بایرز بسیار ستایش شده و نامزد اسکار بازیگری هم هست همراه با کن واتانابه در فیلم جدید گاس ون سنت که دریای درخت‌ها نام دارد بازی می‌کند. او که چندی پیش بازی در فیلم جدید کریستوفر نولان، میان ستاره‌ای را نیز به پایان رسانده در بهترین دوران کارنامه حرفه‌ای‌اش به سر می‌برد.

پیش از این قرار بود "یواکین فینیکسگ در فیلم جدید "ون سنت" بازی کند ولی در نهایت "مک کانهی" جای او را گرفت. فیلم‌نامه را "کریس اسپارلینگ" (دفن شده و ATM) نوشته و حکایت مردی است آمریکایی که دست به سفری به مقصد منطقه معروفی در دامنه کوه فوجی در ژاپن می‌زند که به "جنگل خودکشی" معروف است چون هر سال تعداد زیادی آدم بخت برگشته در این مکان دست به خودکشی می‌زنند. این مرد هم قصد دارد همین کار را بکند ولی وسط کار ناگاهان مردی ژاپنی به سراغش می‌آید که او هم به نیت خودکشی وارد این جنگل شده ولی به تردید افتاده و حا لا دارد سعی می‌کند راهی به بیرون از جنگل پیدا کند مرد آمریکایی و مرد ژاپنی سفری دو نفری را آغاز می‌کنند برای بقا که در عین حال هر دوی آن‌ها را به شناختی تازه از خودشان و دنیا می‌رساند در مورد زمان آغاز فیلم‌برداری "دریای درخت‌ها" هنوز چیزی معلوم نیست ولی مسلم این است که همین فیلم پروژه بعدی گاس ون سنت معروف خواهد بود.

منبع: ماهنامه فیلم


انتهای پیام/اق
برچسب ها: سینما ، جهان ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار