رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران پس از دیدار با رئیس پارلمان لبنان بر حمایت ایران از مقاومت تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"علاءالدین بروجردی" پس از دیدار با "نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران به کمک های خود به دولت،ملت و مجلس لبنان ادامه داده و حمایت ایران از مقاومت خواه در لبنان باشد و خواه در سوریه ثابت و دائمی خواهد بود.



وی در ادامه با بیان اینکه در جریان دیدار با رئیس پارلمان لبنان گزارشی تفصیلی از نتایج سفر به سوریه و دیدار با مقامات این کشور ارائه دادم،نسبت به دستاوردهای نظامی اخیر ارتش سوریه در مقابل گروه های تکفیری و تروریستی که ملت سوریه را مورد هدف قرار داده بودند،ابراز خرسندی کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره پرونده ربوده شدن دیپلمات های ایرانی از خاک لبنان در سال 1982 میلادی و همچنین پرونده ربوده شدن امام موسی صدر و دو تن از دوستانش،این دو پرونده را بسیار حساس و مهم توصیف کرد و تاکید کرد:این پرونده ها برای جمهوری اسلامی ایران در سطح رهبری،دولت،مجلس و ملت بسیار پراهمیت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار