ارتش سوریه با ده‌ها کمین در مسیر تروریست ها توانسته است شمار زیادی از آن ها به هلاکت برساندو همچنین 60 فرد مسلح در حومه حمص خودشان را به نیروهای دولتی سوریه تسلیم کردند .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی سوریه ، ارتش سوریه با ده‌ها کمین در مسیر تروریست ها توانسته است شمار زیادی از آن ها را که بیشتر آنان غیر سوری بودند به هلاکت برساند که آخرین آن کمین دیروز بود و طی آن بیش از 20 تروریست در ریف دمشق به هلاکت رسیدند.

یک منبع نظامی گفت یگانی از نیروهای ارتش سوریه بر اساس گزارشهای دقیق  اطلاعات در مسیر تروریست‌ها کمین کرد که طی آن بیش از 20 تروریست کشته و شمار دیگری از آنان زخمی شدند.

تروریست‌ها هنگام نفوذ به یکی از جاده های فرعی بین غوطه شرقی و قلمون در ریف دمشق هدف قرار گرفتند.

عبیر برکات گزارشگر شبکه سوریه گفت تاکتیکهای نبرد با تغییر شرایط تغییر می کند.
 
بین رویارویی مستقیم با تروریست‌ها و شکار آنان در کمین‌ها، شرایط تدارک برای عملیات فرق می‌کند.
کمین ها به گزارش های دقیق اطلاعاتی درباره مسیر حرکت تروریست ها و سلاح‌ها و زمان حرکت و رسیدن به مکان مورد نظر بستگی دارد که ارتش برای هر شرایط برنامه ریزی و تدارک دیده است.

ارتش سوریه با دهها کمین ویژه توانسته است شمار زیادی از تروریستها را بکشد که بیشتر آنان نیز از ملیتهای غیر سوری هستند و راههای تدارکاتی و تسلیحاتی آنان را قطع و عرصه را بر آن‌ها در سوریه تنگ و ثابت کرده است چشم بیدار و حامی کشور است.

کمین‌ها از موفق ترین عملیات به شمار می رود که در تضعیف روحیه تروریستها نقش بسزایی دارد. کمینها بر حمله سریع و غافلگیر کننده مبتنی است که امکان کشته شدن شمار زیادی از تروریست‌ها را فراهم می کند و همچنین امکان مشخص کردن مسیر حرکت و دور کردن آنان را از مناطق امن می دهد.

همچنین 60 فرد مسلح در حومه حمص خودشان را به نیروهای دولتی سوریه تسلیم کردند.

، این افراد از ساکنان روستاهای دویعر شرقی و دویعر غربی از توابع جب الجراح در حمص بودند.

افراد مسلح پس از تسلیم کردن سلاحهای خود متعهد شدند به اقدامات مسلحانه دیگر دست نزنند.

شماری از افراد مسلح از اینکه سلاحهای خود را تسلیم کردند و از رفتار خوب نیروهای دولتی ابراز خرسندی کردند و از دیگر افراد مسلح نیز خواستند سلاحهای خود را کنار بگذارند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار