معاون فنی سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: از ابتدای سال آینده شناسنامه فنی ساختمان‌ها را به 1 هزار متر کاهش مي دهیم تا ساختمان‌های بیشتری از این مزیت بهره‌مند شوند.

رضا حیدریون در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه شناسنامه فنی ساختمان‌ها طبق قانون برای ساختمان‌های 2 هزار متر انجام می‌شود گفت: سعی می‌کنیم از ابتدای سال آینده  شناسنامه فنی ساختمان‌ها را به 1 هزار متر کاهش دهیم تا ساختمان‌های بیشتری از این مزیت بهره‌مند شوند.
 
وی در ادامه افزود:‌ سعی می‌کنیم مصرف انرژی در ساختمان‌ها را به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در شناسنامه فنی ساختمان‌ها در نظر بگیریم.
 
معاون فنی سازمان نظام مهندسی استان تهران با اشاره به راه‌اندازی کارتابل الکترونیکی برای مهندسان شهر تهران گفت: در حال حاضر تمامی خدمات مهندسان را به صورت الکترونیکی رصد می‌کنیم.
 
حیدریون در ادامه اظهار داشت: تمامی مهندسان شهر تهران به عنوان دیده‌بان سازمان نظام مهندسی می‌توانند از طریق این بستر الکترونیکی فعالیت‌های خود را انجام دهند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: در این بانک الکترونیکی جامع تمامی پرونده‌های مهندسان جمع‌آوری شده و اشخاص حقیقی حقوقی می‌توانند با شهرداری‌ها و ارگان‌ها ارتباط برقرار کنند.
 
حیدریون در ادامه خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد خلاء ایجاد شده در کیفیت ساختمان‌ها را از طریق بازرسی توسط مهندسان سازمان نظام مهندسی برطرف کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: متراژ ، شناسنامه ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار