کمیته انضباطی احکامش را درباره اتفاقات دیدار ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در انزلی اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در بازی تیم های ملوان انزلی و استقلال تهران، تماشاگران منتسب به دو تیم و سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال تخلفاتی  را مرتکب شدند که کمیته انضباطی در این باره احکامش را  پس از گزارشهای ناظران داوری و انضباطی و همچنین بررسی های کامل زوایای پرونده اعلام کرد.

بر اساس رای اعلام شده باشگاه ملوان بندرانزلی به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران نسبت به تیم حریف و داوران با دریافت تذکر به پرداخت 7 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.این رای قابلیت تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف را دارد.

باشگاه استقلال تهران هم به دلیل شعارهای غیراخلاقی تماشاگرانش با دریافت تذکر به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این رای قطعی است.

کمیته انضباطی رفتار غیر متعارف و نادرست مهدی رحمتی دروازه بان استقلال را که در تحریک تماشاگران تیم میزبان موثر بوده تخلف محسوب و نامبرده را به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و به وی تذکر می دهد از این به بعد با رعایت شئونات اخلاقی از هر گونه رفتار غیرورزشی پرهیز کند. این رای در کمیته استیناف قابلیت تجدیدنظر خواهی دارد.

بر اساس گزارش ناظر، افراد غیرمسئول و ناشناس برخلاف مقررات در کنار زمین رفت و آمد و تجمع داشته اند و علی رغم درخواست نماینده فدراسیون به ریاست هیات فوتبال و نیروی انتظامی، همکاریها لازم را انجام نداده اند که مراتب به جهت توجه به هیات فوتبال استان گیلان تذکر داده می شود.

کمیته انضباطی از حنیف عمران زاده و پژمان نوری بازیکنان استقلال تهران که در طول مسابقه علی رغم برخی ناملایمات و برخوردهای ناشایست تماشاگران تیم مقابل با خویشتن داری رفتار ورزشی جوانمردانه ای را به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر می کند.

کمیته انضباطی از میزشاد ماجدی سرپرست استقلال و مازیار زارع بازیکن تیم ملوان بندرانزلی که برای آرامش در جریان مسابقه نقش موثری داشته اند تقدیر به عمل می آورد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۹:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سید مهدی رحمتی با این کارش احترام خودش را نگه نداشت که هیچ ، احترام جدش رسول الله را هم نگه نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۱۵:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
واقعا برای کمیته انضباطی متاسفیم چون به این صراحت نشان دادند که قصدشان سرکوب کردن بعضی تیمها مثل پرسپولیس و حمایت کردن از تیم استقلال میباشد
و حرکت منشوری و خلاف شرع و مقررات سید مهدی رحمتی را نادیده میگیرند ولی اگر این حرکت از طرف بازیکنان پرسپولیس بود سریعا انها را از لیگ محروم میکردند
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۱۱:۲۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
دارم به این موضوع فکر میکنم جوانان ما با داشتن الگوئی مثل رحمتی چه آینده ای در انتظار شان است ، بعد به خودم میگویم نگران نباش اگه امثال رحمتی هستند،جوانان فهمیده ما می دانند که " فهمیده " ها هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
سينا
۰۹:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
كميته انضباطي حياكن .
فدراسيونو به گند كشيدي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
از هرچی فوتبال و فوتبالیست حالمون به هم می خوره
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۰۴:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
باید 6 سال از فوتبال محرومش می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
خیلی جالبه.زشترین حرکتی که میشد انجام دادو این آقا مرتکب شده .بعد فقط جریمه مالی؟واقعا خنده داره.به نظر من اگر اصلا جریمش نمیکردن سنگین تر بود.آخه تنبیه باید باعث تنبه بشه نه بازیچه و مایه تمسخر .با این حکم ارزش تنبیه از بین میره.من میخوام بدونم 6 میلیون در مقابل دستمزد میلیاردی این بازیکن اصلا به حساب میاد؟
واقعا متاسفم برای این فوتبال که توش با پول مردم این مملكت زشترین صحنه ها اتفاق میفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
خدا شانس بده اگه شیث بنده خدا بود
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۲۰:۴۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
اين جريمه ها فايده نداره شش ميليون پوله جورابشه!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
استقلالی ها
۱۷:۰۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
با سلام آقای حسن زاده ببینم اون مقدار تماشگری شهرستانها میان ورزشگاه ببینم می تونه نزاره بیان من موندم رایهای اتقلال قطعی میشه ولی واسه ملوان حق اعتراض دارن اگه فوتبال بی کیفیته چون تماساگری نمیاد ورزشگاه همه تقصیر کمیته انضباطیه آخه این چه قانونه مسخره ای که امسال صادر کردید از خودتون بدعت درمیارید به نظر من این کمیته باید یک شخص عادل سکان دارش بشه نه ایشون سید مهدی شش میلیون جریمه می کنید واسه چی..............
آخرین اخبار