اجرای شب گذشته -9 اسفند ماه- نمایش "هیپوفیز" کاری از "کوروش نریمانی" به بانو "شیرین بزرگمهر" تقدیم شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، اجرای جمعه شب نمایش "هیپوفیز" به کارگردانی کورش نریمانی به بانو شیرین بزرگمهر تقدیم شد. داریوش مودبیان، محمد چرم شیر، فرهاد اصلانی، هوشنگ قوانلو، بابک کریمی، ماکان اشکواری، هدایت هاشمی، عباس عرب زاده و شکوفه ماسوری از جمله هنرمندانی بودند که طی شب های گذشته از این اثر نمایشی دیدن کرده اند.
 
همچنین طی هفته های گذشته اجرای این نمایش نیز، هنرمندان بی شماری چون؛ هما روستا، حسین پاکدل، اسماعیل خلج، مسعود فروتن، رضا عطاران، علیرضا نادری، بهزاد فراهانی، شیرین یزدان بخش، محمد حیدری، بهزاد خداویسی، ناصر بزرگمهر، مسعود فروتن، سروش صحت، قاسم زارع، حسین کیانی، اصغر خلیلی، اسرافیل علم داری، محمد ساربان، حمید پورآذری، شهرام زرگر، سیاوش قائدی و ... به تماشای این نمایش نشستند.
 
نمایش "هیپوفیز" برگرفته از نمایشنامه"دختر یانکی" اثر نیل سایمون است که با بازنویسی  کوروش نریمانی و اجرای گروه تئاتر معاصر تا 27 اسفند ماه هر شب ساعت 20 در سالن استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه می رود.
 
لازم این اثر نمایشی با برخورداری از موقعیت های کمدی، توسط نگار عابدی، هوتن شکیبا و بهرام افشاری داستان دو خبرنگار را برای مخاطب روایت می کند.
 
گفتنی است، علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی http://tamashakhaneh.ir/ticket و یا تماس با شماره های 88814115، 88814116 و 09355959533 بلیت های این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند. همچنین دانشجویان گرامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشبنه می توانند با مراجعه به گیشه از تخفیف دانشجویی برخوردار شوند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.