بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد چسب جوش‌هایی که امروزه تبلیغات زیادی برای فروش آن‌ها شده است، اگرچه در مراحل اولیه در بهبودی جوش‌ها تاثیر زیادی دارند، اما در صورت استفاده مداوم از آن‌ها جوش‌ها در زمان‌های بعدی در همان محل دوباره به وجود می‌آیند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ ماساژ لکه‌ها و جوش‌ها با گیاه نعنا و ماساژ پوست با عسل می‌تواند علاوه بر تقویت کردن پوست بسیاری از مشکلات را برطرف کند و در شادابی و طراوت پوست نقش زیادی داشته باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند استفاده از چسب جوش باید موقتی باشد و برای درمان جوش‌ها نباید به آن‌ها اکتفا کرد و اگر پوستتان مداوم در حال جوش زدن است، هرچه سریعتر باید به متخصص پوست مراجعه کنید و تحت درمان‌های دارویی قرار بگیرد.

گفتنی است، خانم‌هایی که از "دارو‌های هورمونی"استفاده می‌کنند، باید در کنار مصرف این داروها تحت نظر متخصص پوست باشند، زیرا این داروها نقش زیادی در ایجاد "تغییرات پوستی" و ایجاد جوش‌ها و ماندگار شدن کله‌ها بر روی پوست دارند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند استفاده از چسب‌های جوش باید محدود باشد و جوش‌ها برای تسریع در بهبودی نیاز به اکسیژن دارند و باید در معرض هوا قرار بگیرند و استفاده از شوینده‌های مناسب پوست نیز سهم زیادی در درمان هرچه سریعتر جوش‌ها دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار