تکرار/گروسی:

هر گونه اسناد و مدارکی دال بر بداخلاقی در ورزش وجود دارد به کمیسیون اصل 90 تقدیم کنند/به ورزش نباید از دریچه قانون نگاه کرد

عضو فراکسیون ورزش گفت: اعلام می‌کنم هر گونه مدارکی که بر بداخلاقی و مسائل غیراخلاقی موجود هست به کمیسیون اصل 90 تقدیم کنند تا در فراکسیون مطرح شود.

گروسی، عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی در خصوص مراسم جشن سالگرد هنرمندان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هنر و ورزش 2 عامل مهمی هستند که باید به این 2 نکته توجه زیادی کرد و با توجه به پرداختن به این 2 موضوع باشگاه هنرمندان گامهای خوب و ارزنده‌ای خصوصا در برگزاری این مراسم برداشته است.
 
وی در ادامه افزود: باشگاه هنرمندان با برپایی این مراسم به نحوی باعث شد که اخلاق در ورزش احیا شود و نماد انسانیت در این مراسم با کمک به همنوع و خصوصا کمک به بیماران MS و احترام به بزرگان نشان داده شود.

 

گروسی ادامه داد: زیاد هستند کسانی که در کارهای خیر پیشی گرفته‌اند و به طور قطع در همه استانهای مختلف چنین مراسم هایی برگزار شده است و به طوری که اخلاق در ورزش و هنر احیا شده است. باید اعلام کنم نباید به ورزش با دید قوانین نگاه کرد، بلکه عرصه هنر و ورزش لطیف است و نشاط و شادابی را به جامعه هدیه می‌دهد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در خصوص تصمیمات این فدارسیون گفت: در هنگامی به تاریخچه ورزش پوریای ولی و تختی نگاه مي‌کنيم مي بينيم آنها همیشه الگوی جوانمردی بوده‌اند و براساس کمیسیون اصل 90 و سایر کمیسیون‌های قضایی به تخلفات نگاه کنیم، بحث احیا اخلاق در ورزش قانون است و نکته دوم اینکه افراد انگشت شماری پیدا شده‌اند، نهاد مقدس ورزش را مخدوش کرده‌اند، باید بگویم کمیسیون اصل 90 رصد کرده است.


باشگاه‌ها افراد بداخلاق و مسائل غیراخلاقی تیم‌ها را معرفی نمایند ولی باز هم روی قسمت اول تاکید می‌کنم، ورزش را بانگاه قانون نباید پیش برد زیرا ورزشکاران روحیه لطیفی دارند و نماد انسانیت و اخلاق هستند

وی با اشاره به نتیجه تحقیقات هم اضافه کرد: با توجه به کمیته اصل 90 اعلام می‌کنم هر گونه اسناد و مدارکی که موجود است به کمیته اصل 90 تقدیم کنند تا در فراکسیون مورد طرح قرار گیرد، البته درست نیست که اخلاق و انسانیت در ورزش به خاطر چند نفر انگشت شمار مخدوش گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار