گروه هم‌نوازان عرفان در تاریخ 22 مارس مصادف با 2 فروردین در شهر مادرید اسپانیا به اجرای کنسرت خواهند پرداخت.

"حمید وجدانپاک"، سرپرست گروه در هم‌نوازان "عرفان"، در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: گروه "عرفان" روز 15 و 16 اسفند در دو بخش سنتی و محلی در اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد واقع در کرج کنسرت اجرا می‌کند. 

وی افزود: این کنسرت در دو آیتم محلی و سنتی اجرا خواهد شد و در بخش سنتی اشعاری از حافظ و مولانا و در بخش محلی قطعاتی در موسیقی خراسان شمالی و جنوبی ، کردستان و ایل بختیاری با عنوان‌هایی مانند "پیرمغان" ، "دلبر عیار"، "ورد سحرگاه"، "نیلوفر" و "سلطان جم" در مایه اصفهان اجرا خواهد شد.  

وجدانپاک عنوان کرد: در کنسرت کرج "پوریا خواجه نوری" (قیچک باس)، "امیر داورزنی" (سنتور)، " سعید وجدانپاک" (دف)، "ابراهیم احمدی" (دف)، علی عقیلی‌فر(خواننده) "محمد جاسمی" (تار) بابک خواجه نوایی (تنبک) "مرتضی فتحی" (کمانچه) محمد رضا جاسمی(تار و دیوان) "جواد جاسمی"( تار و دیوان) "مسعود صالحی"(عود) و "علیرضا فقدانی (کمانچه) همکاری می‌کنند.   
 
سرپرست گروه "عرفان" تصریح کرد: ما در تاریخ 22 مارس مصادف با 2 فروردین نیز در شهر مادرید واقع در کشور اسپانیا به اجرای کنسرت خواهیم پرداخت که مخاطبان این کنسرت شهروندان اسپانیایی هستند.   
 
وی ادامه داد: در اجرای مادرید به "محمد جابر" (دف)، مرتضی فتحی"(کمانچه)، خانم مقدمی(تنبک و کوزه)، "ماندانا اصغری" (هم‌خوان)، محمد جاسمی و حسن فتحی همکاری می‌کنند و من نیز کار آهنگسازی و تنظیم را انجام می‌دهم.   
 
وجدانپاک خاطر نشان کرد: برای ملودی‌های این ‌کار زحمت بسیاری کشیدیم و حدود 2 سال برای آن وقت گذاشتیم و مردم ارتباط بسیار خوبی با آن برقرار کرده‌اند.   
 


گفتنی است؛ کنسرت مادرید از طرف شرکت فرهنگی و هنری پرسپولیس به مدیریت "احمد طاهری" برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ "احمد طاهری"  یکی از فعالان اشاعه فرهنگ اصیل موسیقی ایرانی است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار