ویزیت پزشکی با هدف ارتقا سطح سلامت جسمی و روحی ویژه سالمندان محله و برپایی تور گردشگری به منظور بالا بردن آگاهی شهروندان از جمله اقداماتی است که اداره سلامت منطقه در سرای محلات در آستانه سال نو برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهرام عطارزاده مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 7 از اجرای برنامه مختلف در این منطقه به مناسبت فرارسیدن سال جدید خبر داد و گفت: کارگاه پیشگیری از مسمومیت‌ با مواد شیمایی ویژه طرح استقبال از بهار در سرای محله برگزار می‌شود.
 
وی افزود: یکی از انواع مسمومیت‌هایی که در روزهای پایانی سال شایع است و حجم قابل ملاحضه‌ای از مراجعات به مراکز درمانی را شامل می‌شود، عوارض ناشی استفاده غیراصولی از مواد شوینده و سفیدکننده‌ای است که برای نظافت و خانه تکانی از آنها استفاده می‌شود. بنابراین در نظر داریم با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌هایی ازاین دست برای آگاهی شهروندان گام برداریم.
 
به گفته عطارزاده، برپایی کارگاه تغذیه مناسب در نوروز، کارگاه آشنایی با خطرات چهارشنبه پایان سال، کارگاه پرورش گل‌های فصلی و سبزه آرایی و نقش آن در سلامت روان، مسابقه نقاشی ویژه روز درختکاری و کاشت نهال در روز درختکاری از دیگر اقدامات این اداره به مناسبت طرح استقبال از بهار است. 
 
وی با اشاره به برگزاری کارگاه "چگونه افکار و رفتار خود را تغییر دهیم" در سرای محلات منطقه افزود: این کارگاه با هدف آموزش تغییر در افکار، رفتار و خانه تکانی دل همراه با فرارسیدن سال نو برگزار می‌شود.
 
وی یادآور شد: جشن استقبال از بهار ویژه کودکان، جشنواره سفره هفت سین و سبزه آرایی و آموزش چیدمان منزل از جمله ویژه برنامه‌های اداره سلامت است.
 
مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه هفت خاطرنشان کرد: تست قند خون کارگاه تغذیه در بیماران دیابتی در ایام نوروز، کارگاه مراقبت از پوست و مو و برپایی کارگاه استفاده از بهینه از مواد شوینده به منظور بحث پیرامون استفاده معقول و به صرفه از مواد شوینده و شیوه‌های استفاده درست از آن از دیگر برنامه‌هایی است که در سرای محلات برای آموزش هرچه بیشتر شهروندان برپا شده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار