معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ارایه خدمات درمانی به مسافران نوروزی در شش ایستگاه سلامت در طرح امداد نوروزی خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ دکتر عبدالنور کرد جمشیدی با اعلام این خبر گفت:  این ایستگاه ها در ورودی شهرهای استان از جمله پایانه مرزی مهران، سه راهی موسیان منتهی به دهلران و اهواز، ورودی شهر دهلران، یادمان شرهانی در دهلران، یادمان شهدای قلاویزان و ورودی لومار برپا می شوند.
وی افزود: در سایر نقاط استان نیز پایگاه های ثابت فوریت های پزشکی به مردم خدمت درمانی ارایه خواهند کرد.
کرد جمشیدی یادآور شد: ارایه خدمات درمانی باید به گونه ای باشد که هیچ گونه خللی در فعالیت مراکز درمانی شهر ایجاد نشود.
وی تاکید کرد: امکانات موجود در ایستگاه های سلامت باید به گونه ای فراهم شود تا مسافران نوروزی در صورت مواجهه با هرگونه بیماری با مراجعه به این مراکزها تحت معاینه و معالجه لازم قرار گرفته و در صورت نیاز به مراکز درمانی و بیمارستان ها اعزام شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: با همکاری مرکز فوریت های پزشکی استان تلاش می کنیم با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص و ارایه آموزش های لازم به آنان برای مواقع اضطراری اقدام های لازم انجام گیرد.
کردجمشیدی ابراز امیدواری کرد با نیرویی مضاعف در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران و کاروان های راهیان نور در استان خدمات درمانی مناسب ارایه شود./ش
 
 
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: ارایه ، خدمات ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.