مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان لرستان گفت: 79 شرکت و موسسه مسافربری در سطح این استان کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی برای سفرهای درون و برون استانی را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارا لرستان ؛ نصرت الله حیدری افزود: کار سرویس دهی و جابجایی مسافران و گردشگران استان در ایام نوروز را بیش از دو هزار و 600 دستگاه خودروناوگان حمل و نقل عمومی برعهده دارند.
وی تصریح کرد: درهمین ارتباط، کار پیش فروش بلیط سفرهای نوروزی اتوبوس های بین شهری نیز از 11 اسفندماه جاری از طریق سامانه های اینترنتی سازمان آغاز خواهد شد.
به گفته وی، پیش فروش حضوری بلیط سفرهای نوروزی اتوبوس ها نیز در استان لرستان همزمان با سراسر کشور از 18 اسفند ماه جاری آغاز می شود.
مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان لرستان گفت: علاقه مندان به تهیه بلیط های نوروزی باید با مراجعه به سامانه اینترنتی سازمان، نسبت به تهیه بلیط موردنظر براساس زمان و مسیر حرکتی خود اقدام کنند.
حیدری افزود: سازمان حمل و نقل عمومی استان لرستان کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی در سفرهای درون و برون استانی را با استفاده از 280 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 397 دستگاه مینی بوس و بیش از یک هزار دستگاه سواری انجام خواهد داد.
به گفته وی، درهمین ارتباط طرح ویژه جابجایی مسافران نوروزی نیز براساس برنامه زمان بندی شده به صورت همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند ماه جاری آغاز و 15 فروردین ماه به پایان می رسد./ش
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.