معاونت برنامه ریزی فرمانداری ملارد از نهایی شدن طرح واگذاری اراضی مورد نیاز ارگان‌ها به منظور احداث ساختمان‌های اداری در این منطقه خبر داد.

فاضل اکبری طارمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به عدم استقرار برخی از ادارات در شهرستان ملارد و استیجاری بودن برخی دیگر از ساختمان ادارات این منطقه اظهار داشت: تجمیع ادارات در محدوده بلوار الغدیر و واگذاری زمین جهت احداث ساختمان‌های اداری، در دستور کار قرار گرفته است و به فضل الهی تا پایان سال جاری روند واگذاری زمین به نهادها و ادارات به پایان خواهید رسید.
 
وی در ادامه افزود: تاکنون 80 درصد اقدامات برپایی شهری اداری از لحاظ روند اداری، انجام شده و در مرحله بعد باید اعتبارات و بودجه این پروژه نیز تخصیص، تامین و تزریق گردد.
 
وی در ادامه با اشاره به عدم استقرار برخی از ادارات همچون دارایی، پزشکی قانونی و... در این شهرستان تصریح کرد: مشکل عمده عدم برپایی ادارات مذکور در این منطقه، نداشتن ساختمان و تاسیسات مورد نیاز است که امید آن داریم با تحقق پروژه مذکور "احداث ساختمان‌های شهرک اداری" مشکلات موجود در این حوزه رفع و دفع گردد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ساختمان‌ فرمانداری نیز به عنوان عالی ترین نهاد اجرایی در شهرستان ملارد به شهرک اداری نقل مکان خواهد نمود و به حول و قوه الهی پروژه مذکور در سال 1393 افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: ملارد ، احداث ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار