ستاد مدیریت بحران منطقه 19گفت:مانورهای زلزله و اطفای حریق در مدارس منطقه19 در آستانه سال 93 به منظور آماده‌سازی هرچه بیشتر دانش‌آموزان در مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه برگزار خواهد شد.

محمدباقر علیزاده جانشین شهردار در این ستاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این طرح همزمان با طرح استقبال از بهار و در آستانه سال 93 از اسفندماه سال جاری آغاز و تا پایان فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح کارشناسان اجرایی، آموزش، پیشگیری،‌پشتیبانی و آمادگی با حضور در مدارس با همکاری و مشارکت سازمان‌های خدمات‌رسان اقدام به برگزاری مانورهای زلزله و اطفای حریق خواهند کرد.

علیزاده با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مانورهای زلزله و اطفای حریق در مدارس منطقه19 با حضور سازمان‌های امدادرسان، گروه‌های دوام و کارشناس ستاد مدیریت بحران منطقه19 با انجام عملیات امداد و نجات، اطفای حریق، کمک‌های اولیه، حمل مصدوم و انتقال مصدومان به نزدیکترین مرکز درمانی از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: مانورهای زلزله و اطفای حریق در دو بخش 26بهمن‌ تا 15اسفندماه سال92 و 15اسفند ماه تا پایان فروردین ماه سال 92 برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: مانورهای ، زلزله ، درمدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار