معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي گفت :روساء دانشگاههاي علوم پزشکي کشور رشد و ارتقاء کيفيت خدمات اورژانس را در اولويت قرار دهند .

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،دکتر محمد حاجي آقاجاني در حاشيه بهره برداري از دستگاه سي تي اسکن دربزرگترین اورژانس متمرکز کشور در مشهد افزود : وزارت بهداشت با هدف توسعه عدالت در سلامت برای دسترسي و ارائه خدمات با کيفيت در مراکز درماني برنامه هاي متعددي را در دستور کار دارد که اورژانسهاي بيمارستاني به عنوان يک اولويت در هر بيمارستان مطرح است.

وی با اشاره به سياستهاي انقباضي و محدوديت در اعتبارات افزود : با اين حال ،‌اورژانسهاي بيمارستاني تنها بخشي است که مجوز بهسازي ، تجهيز دستگاهها ، تکميل کادر نيروي انساني و توسعه را دريافت مي کند و در اين زمينه محدوديتي قائل نمي شويم .

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي با اشاره به نقش موثر پزشکان طب اورژانس در مراکز درمانی کشور گفت :‌حضور پزشکان اورژانس در حوزه های مدیریت علمی اورژانس و رسیدگی به بیماران بدحال موجب ارتقاء خدمات در اورژانس های کشور شده است 

دکتر محمد حاجي آقاجاني گفت :با توجه این که پایتخت معنوی ایران سالانه پذیرای بیش از 20 میلیون زائر و مسافر است و خدمات درمانی نیز به آنان ارائه می شود وزارت بهداشت نيز بر اساس اين موضوع نگاه ويژه اي به دانشگاه علوم پزشکي مشهد دارد./س

برچسب ها: اورژانس ، کیفیت ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.