جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 15 از آموزش چهره به چهره مدیریت بحران در این منطقه خبر داد.

منوچهر رحیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجرای طرح آموزش چهره به چهره مدیریت بحران در قالب آموزش های شهروندی در محلات 20 گانه و نواحی 8 گانه منطقه 15 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان و آماده سازی هرچه بیشتر آنها در مقابله با بحران های طبیعی و حوادث غیر مترقبه در محلات منطقه 15 در دست اجرا است.  
 
وی ادامه داد: در این طرح کارشناسان آموزش اجرایی، پشتیبانی، پیشگیری و آمادگی ستاد مدیریت بحران منطقه 15 با حضور در محلات 20 گانه و نواحی 8 گانه منطقه 15 اقدام به آموزش شهروندان پیرامون موضوع های مدیریت بحران، امداد و نجات، کمک های اولیه و اطفای حریق خواهند کرد.
 
رحیمی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری آموزش چهره به چهره مدیریت بحران در قالب آموزش های شهروندی در محلات 20 گانه و نواحی 8 گانه منطقه 15، برگزاری کارگاه های آموزشی مدیریت بحران، امداد و نجات، کمک های اولیه و اطفای حریق از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری مانور دورمیزی در محلات منطقه 15، برگزاری جلسات فصلی در محلات منطقه 15، از جمله شهرک مشیریه و رضویه، توزیع بروشورهای آموزشی مدیریت بحران و امداد و نجات، پیام های کوتاه ایمنی از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 15 است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اموزش ، چهره ، شهردار ، بحران ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار