دفاع مدس پرافتخارترين قله‌ها را در دينداري و خدامحوري و اخلاق علوي و زهرايي، ايثار و رشادت، روحانيت و شهادت و صبر و پايداري زينبي را با خود به همراه دارد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران،‌ سرلشكر بسيجي فيروزآبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در همايش سازمان موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: از صدر اسلام تا كنون هميشه جنگها تحميلي بوده و جنگ تحميلي نيز از آن دسته است

وي ادامه داد: دفاع مدس پرافتخارترين قله ها را در دينداري و خدامحوري و اخلاق علوي و زهرايي، ايثار و رشادت، روحانيت و شهادت و صبر و پايداري زينبي را با خود به همراه دارد.

سرلشكر فيروزآبادي با دانشگاه خواندن جبهه افزود: دفاع مقدس يك گنج پايان ناپذير از معنويت، اخلاق، عزت، مقاومت، پيروزي و پيشرفت براي مومنان و سرشكستگي و خفت و عصبانيت براي دشمنان اسلام است.

وي افزود: موزه دفاع مقدس تشكلي براي ارائه اين دانشگاه و كشفيات اين گنج پايان ناپذير است.

فكر ايجاد موزه دفاع مقدس به عنوان يك دين نسبت به امام شهيدان، مجاهدان، خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان احساس شد.

وي تصريح كرد: سوال نسلهاي آينده را بايد موزه پاسخ دهد و انتقال پيام دفاع مقدس به عهده اين موزه است.

سرلشكر فيروزآبادي با اشاره به حركت جوامع بشري براي رسيدن به اسلام تاكيد كرد، ساخت موزه كار بشريت نيست.

وي ادامه داد: بايد از ساخت موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و كساني كه در اين عرصه فعاليت مي‌كنند حمايت شود.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به طرح‌هاي اوليه ساخت و موزه دفاع مقدس تصريح كرد: دفاع مقدس بدون انقلاب اسلامي و به عكس قابل ارائه به نسل‌هاي بعد نيست.

سرلشكر فيروزآبادي گفت: در حال انجام كاري هستيم كه از طرف پروردگار جميل به ما هديه شود و ما نيستيم كه موزه انقلاب و دفاع مقدس را برپا مي‌كنيم باز هم شهدا در اين امر حاضر هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار