معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت:نقشه علمی کشور در کتاب اجرایی در حال گسترش است که اجرایی شدن آن باعث تحولات بزرگی در کشور می شود و پروژه‌های ما باید بازار محور و تجاری محور باشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه همایش نقش و کارکردهای فن بازار در ایجاد توسعه بازارهای فناوری کشور گفت: در این 5 ماه اتفاقاتی افتاده که مهمترین آن بحث راه اندازی "صندوق نوآوری و شکوفایی" است که آیین نامه مربوطه آن انجام شده است.

وی ادامه داد: بحث اقتصاد مقاومتی و شرکت های دانش بنیان و پارک های علمی و فناوری از بحث های مهمی است که باید مشکلاتش حل شود.

وی تصریح کرد: نقشه علمی کشور در کتاب اجرایی در حال گسترش است که اجرایی شدن آن باعث تحولات بزرگی در کشور می شود که براساس آن ما می توانیم دستاوردهای بزرگی داشته باشیم و مفاهیم فناوری را جا بیاندازیم پروژه‌های ما باید بازار محور و تجاری محور باشد. 

دکتر ستاری با بیان اینکه در بحث صندوق های خطر پذیر پیشرفت کرده ایم خاطر نشان کرد: باید پارک های علم و فناوری توسعه پیدا کند و ما 6 تا 7 را پارک‌ را برای بحث تجاری سازی به طور جدی حمایت می کنیم و نگاه ما نباید بخشی باشد و در برنامه‌های جدید معاونت در حوزه توانمند سازی نخبگان حمایت های لازم را انجام می دهد  که سال آینده اجرا می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: معاونت ، علمی ، بودجه ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار