رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ازشماره گذاری ماشین های کشاورزی(تراکتور و کمباین) در استان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ عادل عبد ایمانی گفت: پس از نهائی شدن طرح شماره گذاری ماشین های کشاورزی توسط نیروی انتظامی کشور و ابلاغ آن به استان ها ، با شماره گذاری 18 دستگاه انواع تراکتور در شهر آبی بیگلو از توابع شهرستان نمین این طرح بطور رسمی آغاز شد.

وی افزود: در این مرحله از اجرای طرح، ماشین های کشاورزی (تراکتور و کمباین) با عمر 13 سال مشمول شماره گذاری می شود و سند توسط نیروی انتظامی داده خواهد شد.

عبدایمانی گفت: بر اساس آخرین آمار از مجموع کل ماشین های کشاورزی موجود در استان بیش از 6 هزار و 500 دستگاه انواع تراکتور و کمباین شرایط دریافت پلاک و سند انتظامی در این مرحله را خواهند داشت.

وی اظهار کرد: هدف از این طرح شناسنامه دار کردن ماشین های کشاورزی با هدف برنامه ریزی دقیق برای مکانیزاسیون کشاورزی ، تسریع و آسان سازی پرداخت تسهیلات و اعتبارات به شرکت های مکانیز اسیون ،جلوگیری از ترددهای غیر مجاز، کاهش احتمال تصادفات و تخلفات ممکن، بیمه کردن دستگاههای فوق با هدف جلوگیری از خسارت مالی و جانی، جلوگیری از فروش غیر قانونی،سرقت ، امکان اعطای کارت سوخت و ارایه سایر خدمات استب/.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، شماره ، گذاری ، ماشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.