مشاور رییس رسانه ملی در امور مجلس از اختصاص 300 میلیارد تومان به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای تکمیل فیبر نوری در سراسر کشور خبر داد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،حجت الاسلام والمسلمین میر تاج الدینی در جمع مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت : مجلس شورای اسلامی این اعتبار رو در قانون بودجه 93 کل کشور تصویب کرده و با هزینه کرد ان پوشش زمینی شبکه های تلویزیونی در کشور به ویژه مناطق دورافتاده تقویت می شود .

وی بودجه مورد نیاز سازمان صدا و سیما را سالانه حداقل سه هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این درحالیست که هم اکنون حدود 50 درصد این میزان به رسانه ملی تخصیص داده می شود.

مشاور رییس سازمان صدا و سیما در امور مجلس همچنین با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها در سال آینده نقش مهم رسانه ملی رو در اطلاع رسانی و آماده سازی جامعه برای اجرای بهتر اون یادآورشد و گفت : صدا و سیما در اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها به صورت جدی به دولت کمک خواهد کرد .

حجت الاسلام والمسلمین میر تاج الدینی همچنین به نشست اخیر وزیر امور خارجه با مدیران ارشد رسانه ملی اشاره کرد و گفت : حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه خوبی بود و در مذاکرات هسته ای تاثیر بسزایی داشت ./س
 
 
 
برچسب ها: شبکه ، تلویزیونی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.