تیم والیبال پیکان پس از شکست با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم کاله آمل از راهیابی به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر امسال باز ماند.

 سید مهدی بازارگرد قطر پاسور تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این بازی بسیار حساس و سنگین بود، در شرایط و جو سالن آمل بازی  کردن کار سختی است قرار بود به هر قیمتی که شده بازی را مقابل حریف ببریم و به جمع چهار تیم برتر راه یابیم که متاسفانه این طور نشد.

 وی تصریح کرد: بازی آخری تیمهای پیکان و کاله آمل در لیگ برتر 1392 از استرس بسیار، عصبانیت‌های زیاد، جر و بحث‌های فراوانی برخوردار بود ولی در نهایت چون کاله بهتر از ما کار کرد برنده میدان شد.

وی تصریح کرد: ما در ست سوم بازی  با نتیجه هشت بر سه از حریف پیش بودیم ولی بازیکنان تیم کاله آمل به تمرکز بالا و هماهنگی بیشتر امتیازات عقب مانده خود را  جبران و نتیجه ست را به نفع خود به پایان رساندند.

قطر با سور تیم والیبال پیکان در ادامه گفت: عامل اصلی باخت ما مقابل کاله را  نمی توان  به یکی از بازیکنان و یا فقط کادر ربط داد بلکه  همه در مواقع حساس بد کار کردیم و این موضوع باعث شکست تیم پیکان شد.

وی تصریح کرد: درست سوم وقتی 9 بر سه از حریف جلو هستیم و  آملی‌ها با تدابیر خاص خود کاری کردند که 12 بر 9 از پیش افتادند این مساله باعث شد تا شیرازه تیم ما از هم  پاشیده شود و جبران سخت شود.

بازارگرد گفت: در تمامی بازی‌ها وقتی یک تیم 2 الی 3 پوتیئن از حریف پیش است به خوبی بازی را بازیکنان مدیریت می کنند تا این اختلاف امتیاز حفظ شود اما من  نمی‌دانم در تیم ما شرایط به گونه‌ای دیگر است و وقتی از حریف جلو هستیم نمی‌بریم؟ امیدوارم این مساله برای سالهای آینده برطرف شود.

وی در خصوص انجام بازی رده بندی پنچم تا هشتم لیگ اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم که در این بازی شرکت کنیم ولی باز هم بستگی به نظر مسئولان باشگاه پیکان دارد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار