نایب رئیس فدراسیون اول فدراسیون درباره سفرش به استان زنجان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سید محمد هادی آیت الهی-نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: به منظور شرکت در مجمع سالیانه هیات فوتبال استان زنجان که به میزبانی ابهر برگزار شد، این استان سفر کردیم. در این نشست تیموری گزارشی از عملکرد سال 92 هیات فوتبال شهرستان ابهر را ارائه و برنامه کامل بودجه و تقویم سال 93 را اعلام کرد که به تصویب اعضای مجمع رسید.

وی در ادامه بیان کرد: در ادامه این مجمع اصفهانیان-رئیس هایت فوتبال زنجان نیز گزارش کاملی را از برنامه های هیات فوتبال ارائه کرد.

ضمن اینکه معاونت ورزش جوانان این استان نیز درباره روند فعالیتهای صورت گرفته در هیات فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به نکاتی اشاره کرد.

وی در پایان گفت: در این نشست درباره برگزاری مجمع وسیاست های کلی فدراسیون و همچنین فعال شدن بخش توسعه ای فوتبال و ویژن  استان به مطالبی اشاره کردم.

همچنین هیات فوتبال شهرستان ابهر را افتتاح و از سالن های فوتسال، زمین فوتبال و امکاناتی که این هیات فوتبال داشت، بازدید کردیم.

خوشبختانه امکانات خوبی در این شهرستان وجود داشته و امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد رشد، گسترش و توسعه فوتبال در ابهر باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، فوتبال ، ابهر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار