فرمانده انتظامی فارس از متلاشی شدن یک باند جعل اسکناس و سرقت در فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار سیروس سجادیان ظهر امروز در نشست خبری  با اشاره به اینکه باند جعل تراول در شیراز متلاشی شد، گفت: با انجام کارهای اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای پلیسی باندی که اقدام به چاپ و توزیع تراول های تقلبی می کردند شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
 
وی تصریح کرد: هفت نفر اعضای این باند دستگیر شدند که دو نفر از آنها زن بودند و از این باند پنج میلیون تومان تراول تقلبی و سه قبضه سلاح کمری کشف شد.
 
فرمانده انتظامی فارس در ادامه سخنان خود از شناسایی و دستگیری هفت آدم ربا خبر داد و یادآور شد: پسر بچه هفت ساله ای که توسط یکی از اقوام با همکاری شش نفر ربوده شده بود با تلاش مامورین طی دو روز شناسایی و آدم ربایان دستگیر شدند.
 
سردار سجادیان ادامه داد: این باند شامل سه زن و سه مرد بود که درخواست دریافت رقم 100 میلیون تومان کرده اما با انجام کارهای اطلاعاتی دقیق این افراد در شهرستان های خرامه، مرودشت و ارسنجان دستگیر شدند.
 
وی همچنین با اشاره به شناسایی و متلاشی شدن باند سرقت به عنف نیز افزود: این باند سه نفره در غالب مسافر کشی اقدام به سوار کردن زنان و دختران کرده و پس از تهدید و تجاوز اقدام به سرقت پول و طلای آنها می کردند که پس از انجام کارهای اطلاعاتی این باند سه نفره شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار