سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: کی‌روش سرمربی تیم ملی بهترین نظر را در مورد انتخاب نفرات خواهد داشت و من در مورد نفرات انتخابی تیم ملی هیچگونه دخالتی نخواهم کرد.

 سعید آذرنیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد ارزیابی‌اش از وضعیت تیم گفت: بعد از قهرمانی در جام حذفی که می‌توان گفت تقریبا باشگاه به اهدافی که برای خودش ترسیم کرده بود دست پیدا کرد و خوشبختانه توانستیم سهیمه آسیا را کسب کنیم. 
 
سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز در ادامه بیان کرد: بعد از بازی با راه‌آهن بچه‌ها نتوانستند بازی خودشان را ارائه بدهند ولی شکر خدا بازیهای آسیایی را خوب شروع کردند و به لطف خداوند توانستند بازی با کیفیتی را ارائه دهند و هواداران هم آشتی کردند و از ابتدا تیم را همراهی کردند. 
 
وی در مورد شرایط و آماده سازی تیم در خصوص بازی دور دوم نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بعد از بازی با الاتحاد، چهار روز به تیم استراحت دادیم و از روز گذشته ساعت سه تمرینات شروع می‌شود. 
 
تیم لخویا را خوب آنالیز کردیم، برنامه‌مان را بر مبنای نقاط ضعف و قدرت خواهد بود. 
 
آذرنیا ادامه داد: تیم 18 اسفند ماه بعد از ظهر، وارد تهران می‌شود، یک شب در تهران خواهیم بود و روز 19 اسفند، به سمت قطر پرواز می‌کنیم، با توجه به نزدیک بودن بازی قطر و العین دیگر برنمی‌گردیم و به امارات خواهیم رفت و در دبی تمرین خواهیم کرد، روز 25 از دبی به العین خواهیم رفت و آنجا آماده می‌شویم تا 27 اسفند. 
 
سرپرست باشگاه تراکتورسازی در خصوص دلیل رفتن اولیویرا به ترکیه بیان کرد: اولیویرا به بنده اعلام کرد که از طرف باشگاه بشیکتاش ترکیه به همراه پسرش آنتونی، برای دیدار یک بازی هدف شده روز هشتم از تبریز به استانبول پرواز کرد و ساعت 7 صبح امروز به تبریز رسیدند. 

وی درمورد بودجه‌ای که شورای شهر قرار بود به حساب تیم واریز کند اظهار داشت: فعلاً واریز نشده، البته تلاش براین است که هرچه سریعتر به حساب تیم واریز شود ولی تا الان که واریز نشده است.

وی افزود: مبلغی که قرار بود واریز شود 1 میلیارد بود که 500 میلیون تومان آن تصویب شد و 500 میلیون دیگر منوط به قهرمانی بوده که انشاالله واریز شود تا نزدیک عید وضعیت باشگاه بهتر شود که البته تصویب شده و مراحل اداری را طی می‌کند ولی به دست باشگاه نرسیده است.

آذرنیا در خصوص دعوت نشدن علی کریمی به تیم ملی گفت: بنده حدود 50 سال است که در فوتبال هستم و در تمام رده‌های سنی فعالیت داشته‌ام، علی کریمی یکی از حرفه‌ای ترین بازیکنانی است که تا به حال دیده‌ام، نظریش کمتر دیده می‌شود. وی در رفت‌ و آمد و در برخوردهایش در تیم کاملاً حرفه‌ای است. امسال هم یکی از بهترین سال‌هایش را گذرانده است، همان طور که همه مشاهده کردند مهره موثری برای تراکتور بوده و فکر می‌کنم حضور علی کریمی درمسابقات جام جهانی می‌تواند کمک بزرگی برای تیم ملی باشد، مخصوصاً که جام‌جهانی مردان با تجربه می‌خواهد، ولی من در خصوص دعوت علی کریمی به تیم ملی نظری ندارم. 

وی افزود: به نظر بنده، کی‌روش بهترین نظر را خواهد داشت و من در مورد نفرات تیم ملی هیچگونه دخالتی نخواهم کردو به نظر کی روش احترام می‌گذارم. 

سعید آذرنیا درخصوص برنامه‌ریزی مسئولان برای قهرمانی در آسیا بیان کرد: درمرحله اول هدف باشگاه بالارفتن از گروهمان است، در فصل بعد تلاش بیشتری خواهیم کرد. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: آذرنیا ، کی روش ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار