مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: هشت پرونده قرارداد میان این شرکت با سرمایه گذاران بدلیل عدم انجام تعهدات و بی توجهی به اخطارهای صادره فسخ شد.

 

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

ˈعبدالقهار ناصحیˈ گفت: امسال 65 پرونده بدلیل بی توجهی به اخطارهای صادره و عدم انجام تعهدات در قراردادها، مورد بررسی و داوری قرار گرفته که از میان آنها هشت مورد منجر به فسخ شده است.

وی اظهار کرد: به باقی طرح های مطرح شده در هیات حل اختلاف و داوری، برای تکمیل ساخت و ساز و یا نصب ماشین آلات و پرداخت بدهی ها و انجام تعهدات مهلت داده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: هیات حل اختلاف و داوری به قراردادهای راکد مانده و پرونده واحدهای صنعتی که تصمیمات کمیته وصول مطالبات را نقص کرده اند، رسیدگی می کند.

ناصحی، با اشاره به ارایه تسهیلات مختلف از سوی شهرک های صنعتی به سرمایه گذاران در بخش تولید، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران باید به تعهدات خود در قبال قرارداد به ثبت رسیده با شهرک های صنعتی پایبند باشند.

سرمایه گذاران برای دریافت زمین و تسهیلات مربوطه و ساخت واحد تولیدی در شهرک های صنعتی، با شرکت های شهر صنعتی به عنوان دستگاه دولتی در هر استان قرارداد می بندند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.