معاون سيما جمهوري اسلامي از مراحل توليد برنامه "گوشه دل تهرون " بازديد كرد .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي اين برنامه براي پخش در روز 29 اسفند از شبكه تهران آماده مي شود .

در بازديد معاون سيما از مراحل توليد اين برنامه جمعي از مديران شبكه تهران نيز حضور داشتند و رامبد جوان كارگردان برنامه 12 ساعته "گوشه دل تهرون" چگونگي توليد اين برنامه را تشريح كرد .

علي دارابي در اين بازديد از تدارك گسترده صدا و سيما براي لحظه تحويل سال و همچنين برنامه هاي نوروزي رسانه ملي در شبكه هاي مختلف راديويي و تلويزيوني خبر داد و گفت: برخي از شبكه ها از 28 اسفند به استقبال سال نو مي روند و برخي از شبكه ها نيز از 29 اسفند برنامه هاي سال تحويل خود را آغاز مي كنند .

دارابي برنامه امسال "گوشه دل تهرون" را يك نو آوري در توليد برنامه هاي نوروزي و لحظه تحويل سال دانست و گفت : در اين ابتكار شبكه تهران نزديك به 12 ساعت برنامه توليدي را از ساعت 10 صبح روز 29 اسفند تا 10 شب به گونه اي پخش مي كند كه تماشاگران اين شبكه هر لحظه با موضوعي قابل توجه دست يابند .

وي گفت آيتم هاي اين برنامه به گونه اي طراحي شده اند كه علاوه بر نشاط و شادي ، لحظاتي معنوي را نيز براي مخاطب فراهم آورند . معاون رئيس سازمان صدا و سيما در امور سيما تاكيد كرد برنامه هاي نوروز امسال به لحاظ كمي و كيفي جهش خوبي داشته و علاوه بر مستند هاي جذاب ، برنامه هاي زنده و توليدي در باره گردشگري در تهران و ايران ، بيش از 120 فيلم سينمايي را كه بيشتر آنها براي اولين بار پخش مي شوند براي پر كردن ايام فراغت هموطنان آماده پخش كرده ايم . برنامه گوشه دل تهرون با آيتم هاي متفاوتي در دست تهيه است و موضوعات مختلفي را در بر مي گيرد كه شامل نمايش هاي كوتاه ، معرفي رسوم ايراني در نوروز و لحظه تحويل سال ،ترويج فرهنگ احترام به بزرگان ، معرفي مشاغل ، معرفي اماكن تاريخي و ديدني تهران و بخش هاي ديدني ديگري خواهد شد .

در اين برنامه 12 ساعته توليدي رامبد جوان ، كارگردان برنامه ،‌در فواصل كوتاهي ، به شكل زنده جلوي دوربين ، بخش هاي مختلف برنامه را به هم مرتبط خواهد كرد . تهيه كننده اين برنامه جواد فراهاني است .


انتهای پیام/اق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار