انتخاب سالن سینما به عنوان سالن برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها درست نیست.

حمید عسگری، خواننده پاپ کشورمان، در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: سالن‌های موجود که در آنها کنسرت برگزار می‌شود، ویژه‌ی همایش و سخنرانی‌ها ساخته شده و از نظر صدابرداری و دید حاضران در کنسرت مناسب نیست. 

وی افزود: در سالن‌های ویژه‌ی کنسرت باید دیواره‌ها و سقف سالن از نظر صدابرداری به گونه‌ای باشد که صدا به شکل مطلوب پخش شود و از نظر استقرار حاضران نیز باید به شکلی باشد که تماشاگران دید مناسبی به خواننده، نوازندگان، طراحی صحنه و به طور کلی صحنه داشته باشند. 

عسگری تصریح کرد: در شهرستان‌ها وضعیت سالن‌های کنسرت بسیار منامناسب است، چون بیشتر کنسرت‌های موسیقی در سوله‌های ورزشی و یا سالن‌های سینما، اجرا می‌شود که برای این منظور ساخته نشده و استاندارد نیستند. 

وی با اشاره به ساخت سالن‌های مخصوص کنسرت را به عنوان یک امر ضروری گفت: سازمان ارشاد متولی موسیقی کشور است و باتوجه به سخن وزیر ارشاد مبنی بر لزوم رونق بخشیدن به اقتصاد موسیقی، باید برای بهتر شدن سالن‌ها و فروش مناسب آلبوم‌ها بستر را برای بخش‌های خصوصی جهت ساخت سالن‌ها فراهم کرد و بخش خصوصی کمک زیادی در این زمینه می‌تواند انجام دهد. 


انتهای پیام/اق
 
 

برچسب ها: حمید ، عسگری ، موسیقی ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار